برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

مصاحبه با جرمی بوندیا

سم: جرمی بوندیا

سن: ۲۲ سال

قد: ۸۵ اینچ

وزن حالت های عادی: ۱۹۵ کیلوگرم – ۸۸ کیلوگرم

وزن فصل های مسابقات: ۱۶۵ کیلوگرم – ۷۵ کیلوگرم

  • چگونه با بدن سازی شروع کردید؟

پدرم در ۷۰ سالگی از بدنسازان معمولی بود و من هر روز صبح در ورزشگاه محلمان تمرینات او را تماشا می کردم. با نگاهی به بدنم می دانستم که وقتی بزرگ شدم، مسیر او را دنبال خواهم کرد.


  • از کجا انگیزه گرفتید؟

انگیزه ی من از پیشرفتم منشا گرفته است. من به این باور رسیده ام که همیشه در همه جنبه های زندگی رشد و پیشرفت وجود دارد. بدن سازی به من توانایی فیزیکی برای رشد و تغییر داده است. من از باختن متنفرم و این مورد شاید در من بهترین ویژگی بوده است. ترس باختن به من انگیزه می دهد که بدنم را به محدودیت های مطلق خود برسانم و من را در این ورزش موفق کند.

من شکست را دوست ندارم و در واقع از شکست متنفرم. من از اینکه درجای دوم قرار بگیرم نفرت دارم، و از اینکه ببینم کسی من را شکست می دهد، نفرت دارم.

وقتی برای ورزش بی انگیزه میشوید چه باید کرد؟


  • شما قطعا بسیار سخت تمرین می کنید. آیا بین شما و یک متخصص پرورش اندام تفاوت وجود دارد؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که برای از دست ندادن اندام خود ریسکی را انجام دهید و همیشه تمرینات خود را دنبال کنید؟

قطعا بین من و یک متخصص پرورش اندام تفاوت های بسیاری بین نوع تمرینات ما وجود دارد اما شباهت های زیادی نیز هست. به عنوان مثال من از تمرینات سخت مثل وزنه برداری های سنگین جلوگیری می کنم. اما اولویتم این است که کمرم را باریک و کوچک حفظ کنم و زیبایی اندام های خود را نیز متناسب به آن آراسته ام.


  • شایعاتی وجود دارد که بیان می کنند شما بسیار قوی هستید. مثلا در مورد بلند کردن آن نیمکت چیزهایی شندیده ایم. آیا خاطرات جالبی در مورد وزنه برداری های خود دارید؟

قدرت من خیلی خوب است. من برای قوی تر کردن خود از اسکوات و وزنه برداری ها استفاده می کنم، اما هنوز می توانم وزن خوبی داشته باشم. اما بیش از یک سال است که به علت آسیب های شانه ای از انجام چنین کارهایی منع شده ام، اما قبل از آن، من ۴۵۵ پوند را در یک ضربه بلند می کردم. من رکورد ۴۰۵ پوند واقعی را در ۳ تکرار به ثبت رسانده ام.


  • هنگامی که شما شروع به رقابت کردید، بدیهی است که باید اطمینان حاصل کنید که بدن شما متعادل و متقارن است. کدام یک از بخش های بدن شما به طورطبیعی متقارن بودند و کدامیک از قسمت های بدنتان نیاز به تمرینات بیشتر داشتند؟

به طور ژنتیکی کمر کوچک و قفسه ی سینه بزرگ داشتم و از این بابت حس خوشبختی می کردم. گروه های عضلانی که نیاز به تمرینات بیشتری داشتند، شانه ها و عضلات دو سر بازویی ام بودند.


  • بدن شما از لحاظ زیبایی شناسی، دارای خطوط برجسته و بسیار کلاسیک است که من را یاد ریوز یا زِین می اندازد. بیشترین الهام گیری شما از چه کسانی بوده است؟ در دوران نوجوانی خود از چه کسانی تقلید می کردید؟

استیو ریوز و فرانک زین بعضی از فیزیک های مورد علاقه من در تمام دوران هستند. من آرنولد رو به عنوان کسی که بیشترین رشد را دارد نگاه کردم. او واقعا در همه ی جوانب موفق بوده است.


  • بدنسازی در طول سالها رقابت بزرگی داشته است. آیا در بدن و فیزیک هم همین طور بوده؟ کدام دسته از ورزشکاران هستند که سخت ترین رقابت ها با آن هاست؟ و کدام یک از آن ها با شما دوست صمیمی هستند؟

طبق گفته های رسانه های اجتماعی، حدس می زنم مردم می گویند سادیک هادوویچ رقیب من است. او یک پسر بزرگ جثه است که احساس می کنم با دو نفر دارم رقابت می کنم. جیسون پونتون همیشه در نقطه ای قرار گرفته و مشروط است. جیسون نزدیک ترین دوست من است که من با آن نیز رقابت می کنم. من دوستان خوبی مانند جئوبانی پائولا و مک اتنول دارم. این یک جامعه نسبتا کوچک است، بنابراین شما می توانید بسیاری از این افراد را بشناسید.


  • رژیم غذایی شما در ورزش شما و شخصیت شما چقدر مهم است؟

رژیم غذایی همه چیز است. من نمی توانم بیش از آن چه که هست آن را کم کنم. این چیزی است که شما را رشد می دهد، این چیزی است که شما را لاغر می کند، این چیزی است که همه چیز را می سازد.


  • وقتی کسی مانند دانا لین بیلی را می بینید، واضح است که بخشی از موفقیت امروزه ی خود را به رسانه های اجتماعی مدیون است. افکار شما در مورد استفاده از رسانه های اجتماعی برای برقراری تماس با تمام طرفداران خود چیست؟

من فکر می کنم مهم است که به طرفداران خود اجازه بدهیم تا حد و مرز مشخصی وارد زندگیمان شوند. من احساس می کنم ما به آنها مدیون هستیم. به عنوان قهرمان و یا فقط کسی که بعضی از آیکون های تناسب اندام را دارد، این کار ما برای به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات ما با جهان است. رسانه های اجتماعی به مردم چیزی برای تلاش و انگیزه هدیه می دهند. اگر دیگران را انگیزه ندهیم، پس چه کسی خواهد بود که به آن ها در این زمینه ها انگیزه دهد؟ شخصا، من از اینستاگرام بیشترین استفاده را می کنم زیرا ساده و بسیار آسان است که با طرفدارانم ارتباط برقرار کنم.

دروغ های شبکه های اجتماعی


  • بر خلاف بدنسازان، به نظر می رسد که شما به اندام مسابقه ای در طول سال نزدیک تر باشید. فصل زمستان برای شما به چه معناست؟ چقدر طول می کشد تا به مرحله آمادگی مسابقات برسید؟

من در فصل گذشته از المپیاد خوشحال بودم و در فصل گذشته خیلی خوب عمل کردم. من در وزن سنگین ۲۱۳ پوند بودم. احساس می کنم در وزن خارج از فصل بین ۱۹۸ تا ۲۰۱ پوند باشم. در این سال حدود ۲۰ هفته قبل ازمسابقات شروع کردیم، اما در ۱۲ هفته گذشته، آن را به میزان قابل توجهی افزایش دادیم.


  • شما مدت زیادی در ورزشگاه صرف می کنید و بدن شما به نظر می رسد پر از عضله ی ورزیده باشد. چه نوع فعالیت هایی در خارج از باشگاه برای فعال بودن و بهبود تناسب اندام خود انجام می دهید؟

من از ورزش های تیمی مانند بسکتبال لذت می برم، اما با برنامه سفر من در این سال نمی توانم به لیگ های تفریحی محلی بپیوندم.

ترجمه: بادی فول

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی