برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

فهرست مطالب

نسخه های لاغری

۵۰گرم سیاه دانه +۵۰گرم زیره سیاه + ۲۵ گرم طباشیر + ۲۵گرم تخم گشنیز + ۲۵گرم هلیله سیاه + ۲۵گرم لاک مغسول +۵۰ گرم زنیا
مواد گیاهی فوق را از عطاری مورد اعتماد خود خریداری نموده کاملا پودر کرده روزی نصف قاشق چایخوری با عسل و آب گرم میل کنید. اگر بد دارو هستید کپسول های خالی از لوازم بهداشتی تهیه نموده آنها را پر کنید و روزی یک تا دو کپسول به فاصله ۸ ساعت میل کنید.
سرکه سیب را با روغن کرچک به مقدار کم روی شکم و ناحیه ران ماساژ دهید (تا ۳ماه) روزی یک بار به مدت ۱۰ دقیقه.

سعی کنید مصرف مواد غذایی حاوی نشاسته را به حداقل ممکن برسانید.
اگر مشکل یبوست ندارید از دم کرده چای سبز روزی یک تا دو فنجان استفاده کنید.
سالاد سوزاننده چربی است فراموش نکنید! سالاد خود را با کلم و کاهوی بیشتر و سرکه سیب با روغن کنجد غنی کنید.
قبل از ورزش نصف قاشق چایخوری پودر زیره سبز یا سیاه را داخل آب حل کرده میل کنید.
۵ دقیقه قبل از مصرف غذا نفس عمیق کشیده یک شربت خنک و کم شیرین میل کنید اشتهای شما نصف میشود.
بعد از مصرف غذا سیب میل کنید.

احتیاط:

  1. اول رژیم غذایی و لاغری بگیرید و بعد از کاهش وزن شروع به ورزش جهت کاهش بیشتر وزن کنید در غیر اینصورت شما دچار دیسک و سیاتیک خواهید شد.
  2. در هنگام بارداری و شیردهی اصلا رژیم لاغری نگیرید چون به جنین و پوست و موی خود آسیب جدی می زنید.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی

حداکثر 10 عکس مجاز می باشد