فهرست مطالب

تحقیق وزنه آزاد؛ همچنان بالاتر از دستگاه

دفاع

بدنسازی با وزنه های آزاد شما را مجبور می کنند تا برای حفظ تعادل وزنه و کنترل کردن حرکت، از عضله های کمکی استفاده کنید. این باعث به کار گیری عضلاتی بهتری می شود و در آخر به افزایش بهتری در قدرت و حجم عضلانی منجر می شود.

داد خواهی

دستگاه های جدید با ارگونومی بهتر بیشتری طراحی شده اند، که اجازه کار در صفحات حرکتی طبیعی را می دهند به علاوه با یک دستکاه به خوبی طراحی شده می توانیم نسبت به وزنه های آزاد از وزنه های بیشتری استفاده کنیم.

۱- تحقیقاتی که حرکت پرس سینه با هالتر را با پرس سینه با اسمیت مقایسه کرده اند، به کار گیری بیشتری از عضلات شانه را در استفاده از هالتر نشان می دهند.

۲- تحقیقات نشان می دهند که ورزشکاران می توانند بر روی دستگاه هایی که با صفحه وزنه کار می کنند، با وزنه هایی تا ۵/۱ برابر سنگین تر از وزنه های آزاد کار کنند.

۳- دستگاه ها یک حرکت با شکل ثابت را ارائه می دهند و این محدودیت را دارند که می توانند در صفحه های حرکتی کمتری کار کنند.

۴- وزنه های آزاد یک حرکت با شکل آزاد ارائه می کنند که اجازه حرکت در صفحات حرکتی مختلفی را می دهد.

۵- بیشتر وزنه های آزاد نیازمند به یک یار تمرینی هستند، در حالی که می توان از بیشتر دستگاه ها بدون چنین چیزی استفاده کرد.

۶- وزنه های آزاد«قدرت کاربردی»تولید می کنند که در موقعیت های طبیعی دنیا کار آمد تر هستند.

در تمرین باید بیشتر به وزنه های آزاد تکیه شود یا دستگاه ها؟

رای دادگاه

دستگاه ها جای خالی را پر کرده اند، ولی وزنه های آزاد همچنان پادشاهی می کنند.

تفاوت های بین وزنه های آزاد و دستگاه ها برای یک فرد معمولی که می خواهد مقداری عضله به بدنش اضافه کند، به شدت کم شده اند. با این وجود، وزنه های آزاد برای تولید کلی قدرت حجم عضلانی مزیت های بیشتری ارائه می کنند.

صدور حکم

وزنه های آزاد همیشه باید پایه اصلی هر گونه برنامه بدنسازی موثر باشند.

*

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه