برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

فهرست مطالب

بادام و زرد آلو

مطالعات «دکتر وئی زانگ» از موسسه‌ی تحقیقانی شانگهای چین نشان می‌دهد که ویتامین E، خطر ابتلا به بیماری سرطان کبد را در بین افراد ۵۰ سال وبیشتر کاهش می‌دهد. محققان این موسسه عادت‌های غذایی نزدیک به ۱۳۲۸۳۷ شهروند چینی را مورد مطالعه و بررسی قرار دادند.

در بین این افراد شرکت کننده حدود ۲۶۷ نفر به سرطان کبد مبتلا بودند. محققان میزان ویتامین E بدن تمام این افراد را مورد بررسی قرار دادند. آن‌ها می‌خواستند بدانند میزان ویتامین E بدن این افراد چه تأثیری روی سلامت کبد آن‌ ها دارد.

بعد از بررسی‌های انجام شده محققان به این نتیجه رسیدند که جذب بیشتر ویتامین E از طریق مصرف مواد غذاییِ حاوی آن و یا از طریق مکمل‌های غذایی، خطر ابتلا به سرطان کبد را کاهش می‌دهد.

جذب بیشتر ویتامین E از طریق مصرف مواد غذاییِ حاوی آن و یا از طریق مکمل‌های غذایی، خطر ابتلا به سرطان کبد را کاهش می‌دهد
برای همین محققان توصیه می‌کنند که افراد بادام، بادام زمینی و زردآلوی خشک بیشتری مصرف کنند. این مواد غذایی سرشار از ویتامین E هستند. از این گذشته این ویتامین در مواد غذایی دیگری مثل روغن‌های گیاهی، مارگارین، جوانه ها، فندق، گردو و غیره نیز وجود دارد.

توجه داشته باشید ویتامین E فواید دیگری نیز دارد. این ویتامین از ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و همچنین بیماری دژنراسیون ماکولای چشم پیشگیری می‌کند.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درج آگهی بدنسازی

حداکثر 10 عکس مجاز می باشد