برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

همه اخبار بدنسازی هفته گذشته ایران و جهان

سهراب سرابی، وعده دیدار را به زمان دیگری موکول کرد!

در پی دعوت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از سهراب سرابی یکی از پیشکسوتان پرورش اندام ایران، جهت حضور در رقابت های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی باشگاههای کشور در شیراز؛ وعده دیدار را به زمان دیگری موکول کرد.

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در پی دعوت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از سهراب سرابی یکی از پیشکسوتان و بزرگان پرورش اندام ایران، جهت حضور در رقابت های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی باشگاه های کشور در شیراز که طی روزهای ۹ لغایت ۱۱ اسفند ماه برگزار خواهد شد، متنی از سوی سهراب سرابی به این شرح برای فدراسیون ارسال شد.

دوستان عزیز

ضمن تشکر از محبت شما در خصوص دعوت از اینجانب در رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور در شیراز لازم دیدم به اطلاع برسانم که اینجانب را به دلیل نیاز به استراحت از حضور در این دوره از رقابت ها معاف فرمائید.

انشاءالله چنانچه عمری باشد در مراسم های بعدی در خدمت دوستان خواهم بود.

پور علی فرد: فدارسیون بی واسطه سخن می گوید

ناصرپور علی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: علیرغم حرف و حدیث هایی که متاسقانه این روزها از سوی برخی از افراد غیر مسئول در قبال سیاست های فدراسیون در این سو و آن سو مطرح می شود، باید بگوییم از این پس تمامی مواضع و سیاست های این فدراسیون نوسط شخص رئیس و محمد رضا نصرالله زاده سخنگوی آن صورت خواهد پذیرقت.

پور علی فرد افزود: با این اتفاق یقیناً اظهار نظرات افراد غیر، به هیچ وجه جایگاه قانونی نداشته و سایت فدراسیون به عنوان تنها مرجع اطلاع رسانی به موقع مناسب به رسالت کاری خود ادامه خواهد داد.

محمد پرست: منتظر استقبال خوب مچ اندازان سراسر کشور هستیم!

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان جتوبی قصد داریم مسابقات فراتر از حد انتظار و در شأن و اعتبار رشته مچ اندازی را در طبس برگزار کنیم.

محمد امین محمد پرست ضمن بیان این مطلب به سایت فدراسیون گفت: از مدتها پیش و با برگزاری جلسات مستمر و منظم در ارتباط با برگزاری رقابت های مچ اندازی قهرمانی کشور در طبس راه های هر چه بهتر برگزار کردن این مسابقات را مرور کرده و در حال حاضر نیز از هر نظر آماده میزبانی این رقابت ها هستیم.

محمد پرست در خصوص استقبال مچ اندازان از این رقابت ها گقت،با توجه به اینکه رقابت های طبس، جنبه انتخابی تیم ملی جهت حضور در رقابت های آسیایی قزاقستان را دارد، پیش بینی می کنیم که استقبال خوبی از این مسابقات به عمل آید.

وی در پایان با بیان این موضوع که خراسان جنوبی مهد مچ اندازی کشور است، گفت رقابت های مچ اندازی قهرمانی کشور که طی روزهای یکم لغایت ۴ اسفند ماه در طبس  برگزار می شود، تحت عنوان یاد واره مرحوم خسرو حسنی یکی از مچ اندازان برتر آسیا، ایران و استان خراسان جنوبی خواهد بود، رقابت هایی که قصد داریم در حین برگزاری آن از خانواده محترم خسرو حسنی تجلیل به عمل آوریم.

قوی ترین مردان شرق کشور مشخص شدند

سید احمد وکیلی، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان شمالی از برگزاری مسابقات قوی ترین مردان شرق کشور به میزبانی بجنورد مرکز خراسان شمالی به مناسبت دهه فجر خبر داد.

وکیلی گفت: در این دوره از مسابقات ۳۰ نفر شرکت داشتند که از این تعداد هشت نفر از استان های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی به مرحله مقدماتی راه یافتند.

در پایان مسعود قلندری از استان خراسان جنوبی، سید مصطفی ظفره از خراسان جنوبی دوم و صمد زمانی از خراسان شمالی سوم شدند.

وی ادامه داد: به نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات به ترتیب مبلغ هفت میلیون ریال، پنج میلیون ریال و سه میلیون ریال اهدا شد.

مستر المپیای چین؛

مسابقات مسترالمپیای آماتوری چین ۲۶ خرداد ماه سال آینده در پکن برگزار خواهد شد نکته ای که باید به آن توجه کرد آن است که شرکت در این قبیل رقابت ها برای عموم آزاد است و ورزشکاران می توانند به تنهایی در مسابقات شرکت کنند با یک تحقیق میدانی از برخی آژانس های مسافرتی، میانگین هزینه سفر به پکن و اقامت ۵ شب در این شهر با دلار امروز حدود پنج تا شش میلیون تومان است، البته این قیمت ها با احتساب سود آژانس های مسافرتی است. قهرمانان بدنسازی در ایران شاید در آینده با پیشنهاد اعزام به این مسابقات آن هم با قیمت های نجومی روبرو شوند اما این را بدانید این اعزام ها به صورت گروهی اجباری نیست و خودتان می توانید با حدود مبلغی که عنوان شد به صورت آزاد شرکت کنید.

۴ پیشکسوت مسافر شیراز معرفی شدند

غلام صادقی، مسئول کمیته پیشکسوتان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام طی نامه ای اسامی پیشکسوتان حاضر در رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور را اعلام کرد. بر این اساس، غلام صادقی، احد عبادی، حمزه هوشمند و علی عرب ۴ پیشکسوتی هستند که در رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور در شیراز حاضر خواهند بود.

فرهنگ مهر: باید پاسخ اعتماد فدراسیون را بدهیم

با تعامل و تفاهم نامه هایی که با مسئولان شهرداری و شورای شهر شیراز منعقد شده است، بنرها و پوسترهای مربوط به رقابت های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی باشگاه های کشور به زودی در سطح شهر شیراز، نصب و کار اطلاع رسانی مسابقات آغاز خواهد شد. محمد علی فرهنگ مهر گفت: وزن کشی مسابقات در محل خانه معلم انجام خواهد شد، ضمن اینکه رقابت ها نیز در سالن ۲ هزار نفری شهید دستغیب شیراز برگزار خواهد شد. رقابت هایی که پیش بینی می شود با استقبال خوبی از سوی علاقه مندان به این ورزش همراه باشد رئیس هیات فارس افزود: محل استقرار و اقامت ورزشکار شرکت کننده در سوئیت های خوابگاه ۲۲ بهمن در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه عوامل اجرایی نیز در ۲ هنل استقرار خواهند یافت فرهنگ مهر در ادامه گفت: در فاصله زمانی کمتر از ۱۵ روز به آغاز مسابقات همه چیز آماده و هیچ مشکلی وجود ندارد و این کار مرهون زحمات و تلاش های همکاران من در هیات فارس است. وی در پایان ضمن تقدیر از اعتماد شخض رئیس فدارسیون بدنسازی پرورش اندام به او و همکارانش گفت: نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا به بهترین شکل ممکن پاسخ اعتماد آن عزیزان را داده و میزبان یکی از بهترین مسابقات کشوری باشیم.

درخشش بدنسازان ایرانی در شرو کلاسیک

مسابقات شرو کلاسیک هندوستان زیر نظر تشکیلات NPC پایان یافت و بدنسازان ایرانی حاضر در این مسابقات نتایج درخشانی کسب کردند علی عسگری مدیر تیم ناک ایران که اعزام یک گروه از این بدنسازان را بر عهده داشت از کسب سه اورالی خبر داد.

سید اشکان متقیان، وحید نظری و ایمان رضایی به ترتیب نفراتی بودند که در فیزیک کلاسیک و پرورش اندام اورال شدند و حالا می توانند کارت حرفه ای خود را دریافت کنند. نتایج ایرانیان حاضر در شرو کلاسیک به شرح زیر است

– رشته فیزیک:

سید اشکان متقیان (طلا) و اوورال، سجاد رحیمی (نقره)، عماد نخشاب (برنز)، طوفان سلیمیان (نقره) و محمد دهقاتی (نقره).

– رشته فیزیک کلاسیک:

وحید نظری (طلا) و اوورال، منان نایب زاده (طلا)، امین محمد گل عباسی (نقره) و نیما کیارش(نقره).

– رشته پرورش اندام:

ایمان رضایی (طلا) و اوورال، حمید احمدی (طلا)، یاشار نعمتی (طلا)، محمد امین گل عباسی (طلا)، محسن کاظمی (نقره)، ایمان فرامرزی (نقره)، مهدی محبی (نقره)، محمد حاجی بنده (نقره)، سید حمید زارعی (برنز)، علی حسینی (برنز)، عباس اطرافچی (طلا)، میثم موسوی (نقره) و رسول غلامی (برنز).

هاشمی: مسابقاتی متفاوت را برگزار خواهیم کرد!

رقابت های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی باشگاه های کشور طی روزهای ۹ تا ۱۱ اسفند ماه با تفاوت هایی نسبت به ادوار گذشته در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.

سید مجتبی هاشمی، مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با بیان این مطلب گفت:لیست تیم های شرکت کننده ها در مسابقات در روز وزن کشی از سرپرستان اخذ می شود و دیگر به آنها عودت داده نخواهد شد. همچنین تیم هایی مانند تهران و میزبان رقابت ها، حق ندارند ۲ تیم معرفی کنند و باید در همان روز وزن کشی نفرات تیم های اول و دوم را مشخص و آن را تحویل نمایند.

هاشمی در ادامه گفت، با هماهنگی های به عمل آمده با میزبانان شیرازی این بار تعداد محدودتری نسبت به ادوار گذشته به رقابت ها از سوی فدراسیون اعزام خواهند شد نفراتی که بتوانند در جریان برگزاری مسابقات نقشی تاثیر گذار داشته و حضور آنها باعت غنای هر چه بیشتر مسابقات شود.

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون گفت: بنا داریم در صورت امکان در پایان مسابقات هر رشته، عناوین تیمی نیز اعلام شود، ضمن اینکه این بار برای معدود دفعات است که با یک سازمان بندی مناسب در خدمت جمعی از اصحاب رسانه خواهیم بود.

هاشمی گفت: فهرست مهمانان و عوامل اجرایی که باید در رقابت ها در شیراز حاضر باشند، از سوی رئیس فدراسیون تائید و برای انجام کارهای مربوط به سفر به مسئولان مربوطه داده شده و هیچ جای نگرانی نیست، امیدوارم مسئولان، دوران، سرپرستان، مربیان و ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات نهایت همراهی و تعامل را با مسئولان برگزاری داشته و در انجام یک دوره مسابقه خوب، نقش تاثیر گذار خود را به درستی ایفا کنند.

بازدید پورعلی فرد از محل برگزاری رقابت های کشوری

ناصر پور علی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برای بازدید از روند پیشرفت کارهای مربوط به رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور راهی شیراز شد.

محمد علی فرهنگ مهر رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس ضمن استقبال از رئیس فدراسیون،تمامی اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری رقابت های پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک را برای رئیس فدراسیون باز گو کرد.

پور علی فرد در مدت حضورش در شیراز ضمن بازدید سالن برگزاری مسابقات خوابگاه ورزشکاران، سالن وزن کشی دیدار و جلساتی را نیز با مسئولان اداره پرورش و جوانان استان فارس داشت.

معرفی اعضا کمیته فنی حاضر در رقابتهای شیراز

کامران علیشاهی رئیس کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام طی نامه ای اعضای کمیته فنی را جهت حضور در رقابت های قهرمانی کشور استان فارس اعلام کرد. سامان سرابی، حمید ملکی، رضا درویش، محسن شاکری و مجید سرابی ۵ عضوی هستند که در رقابت های شیراز در کنار کامران علیشاهی به انتخاب نفرات برتر خواهند پرداخت. قرار است نفرات برتر این رقابت ها، به تشخیص کمیته فنی جهت حضور در اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ انتخاب شوند.

مرزوقی :برگزاری کلاس داوری پیشرفته ویژه بانوان

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از برگزاری نخستین دوره کلاس پیشرفته داوری مچ اندازی بانوان طی روزهای ۱۰ و ۱۱ اسفند ماه در تهران خبر داد.

زهره مرزوقی نایب رئیس بانوان این فدراسیون ضمن بیان این مطلب گفت: تدریس این کلاس دو روزه را امیر ارسلان مسعودی، مهرداد آرین و مرتضی حاج مرادی بر عهده خواهد داشت. کلاسی که به ترتیب داور جهت رقابت های بانوان مچ اندازی تشکیل و از هر استان ۲ نماینده در آن حاضر خواهند بود.

مرزوقی در پایان اظهار امیدواری کرد که با برگزاری این کلاس زمینه خود کفایی داوری رقابتهای بانوان در سطح کشور فراهم و زمینه انجام کارهای خوب بعدی فراهم شود.

دیدار رئیس فدراسیون با تنی چند از بزرگان پرورش اندام

غلام صادقی رئیس کمیته پیشکسوتان، حمزه هوشمند مدیر اسبق تیم های ملی، ناصر گرجی مربی تیم ملی، خسرو محمدی یکی از داروان بین المللی با حضور در محل فدراسیون با ناصر پورعلی فرد رئیس آن، دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، غلام صادقی رئیس کمیته پیشکسوتان، حمزه هوشمند مدیر اسبق تیم های ملی، ناصر گرجی مربی تیم ملی، خسرو محمدی یکی از داروان بین المللی با حضور در محل فدراسیون با ناصر پورعلی فرد رئیس آن، دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، با بیان نقطه نظرات خود در رابطه با مسائل روز فدراسیون نظرات و پیشنهادی خود را بیان و نقطه نظرات رئیس فدراسیون را نیز شنیدند.

حاضران در جلسه ضمن تقدیر از کارهای انجام شده در همین مدت کوتاه در فدراسیون خواهان تحقق وعده های رئیس فدراسیون پس از انتخابات مجدد در مدت زمان مشخصی در ارتباط با انجام تغییرات گسترده شدند.

رضا سلطانی نایب رییس هیات بدنسازی استان تهران

‍ ‍ رضا سلطانی نایب رییس هیات بدنسازی استان تهران در خصوص برگزاری و ثبت نام مسابقات این استان اعلام کرد : موسسات، باشگاه ها و شرکت هایی که قصد دارند بصورت تیمی در رقابتهای قهرمانی استان تهران حضور داشته باشند، می بایست دو ساعت قبل از ثبت نام و شروع وزن کشی، اسامی نفرات خود را با امضای سرپرست به مسئول وزن‌کشی بدهند.

چنانچه خارج از اسامی اعلام شده ورزشکاری به این لیست اضافه شود، تخلف محسوب شده و آن ورزشکار بصورت آزاد ثبت نام خواهد شد.

لازم به ذکر است وزن کشی رقابت های استان تهران روز پنجشنبه و شروع رقابت ها در روز جمعه می باشد.

سلطانی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ها برای حضور در رقابت های تیمی میبایست مجوز فعالیت فرهنگی ورزشی داشته باشند.

محل وزن کشى: اقدسیه بلوار ارتش میدان شهید محلاتى خیابان نخل مجموعه ورزشى آتش نشانى آکادمى اسکات

پنج شنبه ٩۶/١٢/٣ ساعت ١٠ الى ١٣

محل برگزارى مسابقات: میدان بهمن – فرهنگسراى بهمن سالن شهید اوینى

جمعه ٩۶/١٢/۴ ساعت ٩ صبح

توضیح یک مطلب

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بدنبال آرامش می گردد و آرامش کنونی خود را با هیچ چیز دیگری عوض نخواهد کرد.

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در روزهای که فدراسیون به همراه بدنه اصلی خود به دنبال آرامش می گردد و مشغول برنامه ریزی بهتر برای کارهای بزرگ آینده است، برخی از دوستان با تلاش خاصی به دنبال قرار دادن افراد در مقابل فدراسیون و یا فدراسیون در مقابل افراد می باشند.

دوستانی که چنانچه صدبار دیگر هم اطلاعیه سایت فدراسیون را در قبال برگزاری سمینار آموزشی اصفهان مطالعه نمایند، هیچ اثری از غیر قانونی برگزار شدن آن سمینار ندیده و نمیبینید.

در آن اطلاعیه با توجه به برگزاری سمینار اصفهان و حرف و حدیث هایی که برخی از افراد درباره آن به راه انداختند، تنها به این نکته اشاره شده بود که از این پس تمامی کمیته های فدراسیون باید با هماهنگی رئیس و کمیته آموزش آن اقدام به برگزاری کلاس و سمینارهای آموزش نمایند.

ضمن اینکه کمیته داوران فدراسیون نیز از قبل این مجوز را اخذ و هیچ مورد خاصی هم در این خصوص نبوده است که برخی ها بخواهند با بهانه قرار دادن آن، افراد را در مقابل یکدیگر قرار دهند.

همانطور که امید جبلی رئیس کمیته داوران فدراسیون اعلام کرده است، امروز تمامی تلاش فدراسیون و کمیته های مرتبط با آن معطوف به برگزاری خوب مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور در شیراز بوده و به هیچ وجه نیز درگیر مسائل حاشیه ای بیرون از فضای فدراسیون که برخی ها در صدد ترسیم آن هستند، نخواهند شد.

علیشاهی: اعضای کمیته فنی نه تیمداری میکنند و نه حمایت مالی !

رئیس کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام: هیچ یک از اعضا کمیته فنی نه نفراتی را در مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور در شیراز خواهند داشت و نه حمایت مالی از تیمی را عهده دار خواهند بود، چرا که اگر غیر از این باشد از اصول حرفه ای به دور است.

کامران علیشاهی رئیس کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن بیان این مطلب به سایت فدراسیون، گفت: کمیته فنی مثل همیشه تحت نظر ریاست فدراسیون به انجام وظایف محوله می پردازد و عدم رعایت قوانین از سوی هر یک از اعضاء، باعث پاسخگویی رئیس کمیته فنی به ریاست فدراسیون و ورزشکاران و قهرمانان شرکت کننده خواهد بود.

علیشاهی در ادامه اظهار کرد: نقش کمیته فنی تنها گزینش نفرات برتر جهت انتخاب تیم ملی و اعزام قدرتمند آن تیم ها به رقابت های آسیایی، جهانی و کلیه مسابقاتی است که فدراسیون اعلام می کند و این مهم می طلبد که هر یک از اعضای کمیته بر اساس قانون تیم و شخص خاص را حمایت نکرده و همواره در مسیر بی طرفی گام بردارند.

رئیس کمیته فنی تصریح کرد: اعضای کمیته فنی جهت حضور در رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور در شیراز از محمد نصیری، سامان سرابی، حمید ملکی، رضا درویش، محسن شاکری، مجید سرایی تشکیل شده است، نفراتی که بعد از پایان رقابت ها باید فهرست نهایی خود را تقدیم ریاست فدراسیون کنند.

او در پایان با توجه به زمان اندک باقیمانده تا رقابتهای آسیایی مغولستان گفت: با هماهنگی های بعمل آمده دیگر تیم ملی جلسه بازبینی نحواهند داشت و این مهم وظیفه اعضا کمیته فنی را نسبت به انتخاب دقیق تر نفرات برتر صد چندان خواهد کرد.

صدور دفترچه های داوری مچ اندازی

شرکت کنندگان در کلاس های داوری مچ اندازی در سال ۹۶ دفترچه های خود را دریافت خواهند کرد.
به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، کلیه شرکت کنندگان کلاس داوری مچ اندازی در سال ۹۶ می توانند از تاریخ ۲۰ اسفند ماه با مراجعه به هیات بدنسازی استان دفترچه های داوری خود را که توسط فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام صادر شده است را دریافت نمایند.

اعزام تیم پاورلیفتینگ

اعزام تیم پاورلیفتینگ و پرس سینه ایران به تورنومنت گرجستان (تفلیس ۲۰۱۸) به سرپرستی و مربیگری مجتبی ملکی رییس کمیته پاورلیفتینگ کشور با حمایت پارسیان فیتنس در راستای اعتلای ورزش های قدرتی ایران ‍ پاورلیفتینگ ایران در رقابت های بین المللی گرجستان!
ملکی: همه بچه ها مدال میگیرند!

تیم پاورلیفتینگ و پرس سینه ایران جهت حضور در رقابت های بین المللی کشور گرجستان بامداد پنج شنبه راهی تفلیس خواهند شد، تیمی که مجتبی ملکی رئیس کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون و مدیر تیم اعزامی امید بسیاری به آن داشته و مدعی است که همه آنها مدال خواهند گرفت.

مجتبی ملکی رئیس کمیته پاورلفتینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گفتگو با سایت فدراسیون اظهار کرد: رقابتها از روز سوم تا ۱۰ اسفند ماه برگزار خواهد شد و ۷ تیم ترکیه، مولداوی، گرجستان، قزاقستان، جمهوری آذربایجان، روسیه و ایران در آن شرکت خواهند داشت، تیم های قدرتمندی که در رشته های پاورلیفتینگ و پرس سینه حرف های بسیاری برای گفتن داشته و دارند.

رئیس کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: در هر دو رشته پاورلیفتینگ و پرس سینه در رقابت های بین المللی گرجستان ورزشکار خواهیم داشت. اما تیم کامل نخواهد بود.

ملکی گفت: در سفر به گرجستان آیت ارجمند رئیس هیات کهگیلویه و بویر احمد و یک نماینده از سوی رئیس هیات کردستان نیز تیم را همراهی خواهند کرد.

مدیر تیم اعزامی به رقابت های بین المللی گرجستان در ادامه گفت: در دو مقطع سنی جوانان و بزرگسالان در مسابقات شرکت خواهیم داشت و مربیگری تیم ما نیز بر عهده حمید نظرخانی خواهد بود.

ملکی در پایان از حامد فتاحی پور (یزد) محمد خالص حقیقی (فارس)، ادیب عظیم نیا، محمد رحیمی، جعفر کریمیان (اصفهان)، فتاح رمضانی (بوشهر)، محمدرضا لشکری (گلستان)، حسین بیات، میثم آذرشت، امین کریمی، سعید سرخی، اصغر کوه جلوه، سجاد شاه محمدی(زنجان)، رسول حق پور، عبدالحق مصطفایی، علیرضا مطیع (خراسان رضوی)، علی رستمی(قم)، رضا رشیدی (لرستان) و نوید یزدانی به عنوان ورزشکاران اعزامی به تفلیس گرجستان نام برد.

اتفاقی جدید درمسابقات

امسال و در جریان برگزاری رقابت های قهرمانی استان تهران اتفاقی در حال رخ دادن است که از یک جنبه قابل توجه و البته امیدوار کننده است.
به واسطه حضور شرکت هایی همچون: سایتِک، بایوتِک، تِرِک، ژن استار، لاماسیا و دیگر اسپانسرهای فعال در این زمینه می توان با یک حساب سر انگشتی متوجه دریافت که در امسال و فقط برای یک مسابقه صدها میلیون تومان به این سیستم وارد شده است و در نهایت میبینیم که برخلاف سالهای گذشته، این مبالغ بین ورزشکاران تقسیم خواهد شد و صاحبان اصلی آن از این مبالغ منتفع می شوند.
پرداخت هزینه های ثبت نام، هزینه رنگ، پوشاک، جوایز نقدی و برگزاری جلسات منسجم بازبینی در حالی رخ داده است که در روال سال های گذشته این یک امر مرسوم نبود اما امسال بین تیم ها یک رقابت داغ در حال شکل گیری است که در نهایت، هم انها از تبلیغات و رونق کار خود سود میبرند و هم مربیان و هم ورزشکاران و صد البته مسابقات استان تهران در نهایت محل حضور تعداد بالای ورزشکار و برگزاری یک رقابت داغ خواهدبود که تناشاگر نیز از دیدن این رقابت راضی خواهد بود.
این اتفاق یک دهه پیش وجود نداشت و این اقتضای ورود اسپانسرها و رونق هر چه بیشتر ورزش بدنسازی است.
باید امیدوار بود که این اتفاق شروع یک جریان باشد و در آینده شرکتها و تیم های بیشتری به این عرصه پا گذاشته و بالطبع جوایز بیشتر و دریافتی هر چه بیشتر ورزشکاران را شاهد باشیم.
در تمام جهان این جریان سالهاست که به امری معمول تبدیل شده است اما شرایط خاص بدنسازی در ایران باعث شد که این اتفاق با تاخیر، اما سرانجام رخ دهد.

در این میان اما نباید دغدغه مربیانی که برای قرار گرفتن در تیم ها ، شهرت و ارتباطات آنچنانی ندارند را فراموش کرد.

آنها شاگرد پرور هستند اما به دلیل محدود بودن شرایط نتوانستند در تیم های فعال جایی داشته باشند.

برترین های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک آذربایجان شرقی شناخته شدند

مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی باشگاه های استان آذربایجان شرقی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به نقل از روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی، مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی باشگاه های استان به مناسبت گرامیداشت شهدای ۲۹ بهمن تبریز در مورخه های ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه با استقبال خوب ورزشکاران از سراسر استان و با حضور مسئولین اجرایی و انتظامی استان در سالن فتح خیبر تبریز برگزار گردید.

روزهای پر ازدحام مسابقات با حضور ورزشکاران علاقه مند به رشته پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک، جذابیت این دو روز را دو چندان نمود، ورزشکاران در رقابتی نفس گیر و جذاب، به رقابت در مقابل حریفان خود پرداختند که در پایان نفرات برتر کلیه اوزان معرفی شدند.

درحاشیه مسابقات از کمیته داوران، قویترین مردان و از قهرمان مسابقات لیفت با اهدا لوح تجلیل شد.

این دوره از مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک استان آذربایجان شرقی با استقبال خوب علاقه مندان نیز همراه بود، در پایان مسابقات از نفرات اول تا سوم و اورال هر رشته با اهداء حکم ، مدال قهرمانی و وسایل ورزشی تجلیل شد.

نتایج مسابقات به شرح زیر است:

جوانان
اوزان ۷۵+ : ۱ امیر خاکیان ۲ عطا پناهی فر ۳ سهند نور محمد زاده
اوزان ۷۵- : ۱ رامین باقر زاده ۲ رضا شیخی ۳ حسین نوتاش

پیشکسوتان
۱ محمد علی لطفی ۲ حسن نصودی ۳ حسین شفاعتی
اوزان ۶۰ کیلو گرم: ۱ مهرداد باوفا ۲ مهدی جعفر زاده ۳ حبیب کریمی
اوزان ۶۵کیلو : ۱ مهرداد فلاحی ۲ محمد عطا زاده ۳ حامد مددی
اوزان ۷۰ کیلو: ۱ رضا پاشایی ۲ احد کوپال ۳ رحیم پورعلی
اوزان ۷۵ کیلو: ۱ رامین باقر زاده ۲ رضا شیخی ۳ حسن عبدی
اوزان ۸۰ کیلو: ۱ نوید طرزمنی ۲ جعفر فاتح ۳ وحید رازی
اوزان ۸۵کیلو: ۱ سید رضا سید جلالی ۲ سجاد خان ماکو ۳ امیر خاکیان
اوزان ۹۰ کیلو: ۱ ناصر دهقان ۲ علیرضا غلامی ۳ یاشار منصوری
اوزان ۹۵ کیلو: ۱ امیر عباس زاده ۲ یاور اسدزاده ۳ مهراب اختری
اوزان ۱۰۰+ کیلو: ۱ عطا پناهی فر ۲ محمد امین رضوان فر
اورال پرورش اندام : نوید طرزمنی

بادی کلاسیک
دسته اول : ۱ فرهاد جمالی ۲ محمد عطا زاده ۳ حبیب کریمی
دسته دوم: ۱ احد کوپال ۲ محرم اسد پور ۳ رحیم پورعلی
دسته سوم : ۱ سعید رونقی ۲ سعید فولادلو ۳ حسن عبدی
دسته چهارم : ۱ یونس کاظمی ۲ وحید رازی
دسته پنجم : ۱ سهند فرشباف ۲ سالار ترکمانی ۳ محراب اختری
اورال بادی کلاسیک: ۱ سعید رونقی

فیزیک
دسته اول: ۱ سیامک عزتی ۲ محمود زارع ۳ امیر علیزاده
دسته دوم: ۱ وحید رونقی ۲ مسعود صلاح لو ۳ داود بختیار
دسته سوم: ۱ حامد رنج دوست ۲ علی گودرزی ۳ مهرداد آقایی
دسته چهارم : ۱  امین حمیدی ۲ مجید اقبال ۳ کیوان خضری
دسته پنجم: ۱ علی حملبر ۲ بابک میر محمدی ۳ سید حسام الدین قریشی
اورال فیزیک : امین حمیدی

نتایج تیمی:
پرورش اندام : ۱ تیم حسین پور ۲ تیم مکث ۳ تیم تابانی
بادی کلاسیک: ۱ تیم پالادیوم ۲ تیم مکث ۳ تیم تابانی
فیزیک: ۱  تیم مکث ۲ تیم پالادیوم ۳ تیم کرال

منبع: بشیر

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی