راهی متفاوت برای هدف قرار دادن عضلات میان تنه

راهی متفاوت برای هدف قرار دادن عضلات میان تنه

ناتوانی همواره گزینه ایست برای یک مربی مثل ریچ پاور. این معیار بوکسور و مبارزه اسبقMMA است که
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
1+

در جهت عقربه های ساعت!

ناتوانی همواره گزینه ایست برای یک مربی مثل ریچ پاور. این معیار بوکسور و مبارزه اسبق MMA است که برای ارزیابی میزان پیشرفت خودش و شاگردانش استفاده می کند با زنجیره ای منحصر بفرد از حرکاتی که هم برای آماده سازی ورزشکاران حرفه ای و هم به چالش کشیدن ورزشکاران عادی خلق شده اند.

یکی از حرکات مورد علاقه ما توسط پاور ابداع شده،حرکت ساعت گونه روی توپ طبی است! این حرکت بواسطه نیاز این مربی اهل سن دیگو به میان تنه ای قوی و با ثبات ابداع شد،بدنبال حادثه سختی که در رینگ برای او بوجود آمد و باعث آسیب دو عدد از دیسک های بین مهره ای او شد، و آسیب عضلانی به پشت سر او.

در این حرکت، شما از یک توپ به توپ دیگر منتقل می شوید. بودن در موقعیت پلنک باعث درگیری عضلات میان تنه می شود،و حرکت انفجاری عقربه مانند باعث کشش و تقویت اضافی در این عضلات می شود.

پاور می گوید:”شما تنها عضلات عمقی بدن را به سمت قویتر شدن پیش نمی برید، بلکه همزمان بدن خود را از زوایه ای چالش می کشید که برایش تازگی دارد. دیدن شاگردانی که در حال تلاش برای مهارت یافتن در این حرکت هستند کمک می کند به انگیزه بخش تر بودن حرکت.”

روند کار ساده است؛ حرکت را اجرا کنید، ولی در آن زیاده روی نکنید. پنج یا شش توپ طبی را مشابه اعداد ساعت روی زمین قرار دهید. در حالیکه پاهایتان کنار هم (در مرکز ساعت فرضی) است دست های خود را به نوبت از توپی به توپ دیگر منتقل کنید یا به حالت انفجاری از یک توپ به توپ دیگر بروید. پس از رسیدن به آخرین توپ، در مسیر معکوس به سمت توپ اول باز گردید.

مراحل اجرا:

۱) ۵ یا ۶ توپ را با فاصله ۱۵ ساتی متر از هم به فرم اعداد ساعت روی زمین قرار دهید.

۲) در حالیکه شانه های شما در راستای عمود بر توپ قرار دارد، توپ را بگیرید. پاها از یک توپ به توپ دیگر منتقل شوید، و اجازه ندهید دست هایتان با زمین برخورد کند.

۳) ادامه دهید تا وقتی به آخرین توپ برسید و سپس مسیر عکس به اولین توپ باز گردید.

نکته: شکمتان را منقبض کرده، و در طول حرکت انقباض را حفظ کنید. این باعث می شود از ثبات خود در طول اجرا مطمئن شوید.

 *

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.
به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۹۶دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۹دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۵۹۲دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۸۸دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۳۷دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۴۳۵دیدگاه

ارسال دیدگاه