برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

مکمل های تقویت کننده قوای جنسی

قبل از پرداختن به اصل موضوع، اشاره به این نکته ضروری به نظر می رسد اغلب مردانی که به ورزش های سنگین پرداخته و در طول دوران ورزشی خود نیز از استروئیدها و یا مکمل های مجاز و افزاینده ترشح طبیعی هورمون های تستوسترون و یا دیگر هورمون های آنابولیک بهره برده اند، همواره از ضعف قوای جنسی رنج می برند. این عارضه در صورتی که با متدهای صحیح به موقع درمان و یا مهار نگردد، در طولانی مدت منجر به بروز مشکلات حاد اخلاقی، روانی، شخصیتی، اجتماعی و حتی خانوادگی می گردد.

مکمل هایی که در این بخش در مورد آن ها به تفصیل سخن خواهیم گفت، با مکانیسم های اثر مختلفی که دارند، موجب افزایش قوای تحلیل رفته جنسی شده (در اثر روند طبیعی پیری و یا متعاقب مصرف طولانی مدت استروئیدها) می شوند.

استفاده از داروهای شیمیایی برای افزایش قوای جنسی از دیرباز معمول بوده است. این امر همواره عوارض جانبی ناگواری را به دنبال داشته است. امروزه با پیشرفت های چشمگیری که در رشته گیاه پزشکی به دست آمده، امکان تهیه و تولید داروهای مؤثر از منابع گیاهی نیز برای بشر فراهم گردیده است.

اغلب مکمل هایی که در این بخش به آن ها خواهیم پرداخت از منابع گیاهی تهیه شده و از قدرت اثر درخور توجهی نیز برخوردار بوده و ایضاً عوارض جانبی داروهای شیمیایی را نیز ندارند.

سه نمونه از پرفروش ترین مکمل های این گروه عبارتند از:

کمپانی سازنده نام و مشخصات محصول
Nutrex Vitrix
Prolab Horny Goat Weed
Hi- Tech Stamina- Rx

سه نمونه از ارزان قیمت ترین مکمل های این گروه عبارتند از:

کمپانی سازنده نام و مشخصات محصول
Nutraceuticals Veromax Instant, 6 Capsules
Solaray Damiana, 100 Capsules
Prolab Horny Goat Weed, 60 Capsules

Damiana (برای زنان)

این مکمل را کمپانی مکمل سازی “Solaray” تهیه و به بازار عرضه کرده است. گیاه “دامیانا” از دیرباز برای افزایش قوای جنسی زنان مورد استفاده قرار می گرفته است اما دیگر خواص این گیاه که به تازگی نیز کشف شده، موجب گردیده است که این گیاه از جوانب مختلف مورد توجه متخصصین قرار بگیرد. مصرف این مکمل با تقویت درخور توجه قوا و میل جنسی در زنان، موجب از بین رفتن سردمزاجی در آنان می گردد. این مکمل که به صورت کپسول نیز تهیه و عرضه می گردد، در بسته های ۱۰۰ تایی در بازار موجود است.

طریقه مصرف: روزانه ۲ وعده و در هر وعده نیز ۱ الی ۳ عدد از این مکمل را به همراه غذا و یا به همراه یک لیوان آب مصرف کنید.


Horny Goat Weed (برای هر دو جنس)

این مکمل را کمپانی معروف “پرولب” تهیه و عرضه کرده است. این فرمول جدید که تماماً از مواد طبیعی و گیاهی نیز تهیه می شود، اثرات بسیار مطلوبی بر افزایش انرژی و قوای جنسی دارد.

چینیان قدیم، سال ها قبل به این واقعیت پی برده بودند که حیوانات اهلی آن ها با خوردن گیاه Epimedium انرژی جنسی دوران جوانی خود را دوباره به دست می آورند. این گیاه که امروزه Horny Goat Weed نیز خوانده می شود به طور محافظت شده کشت و فرآوری می شود. مواد طبیعی موجود در این گیاه باعث بوجود آمدن تحریکات عصبی مناسب در انسان شده و قوا و میل جنسی را به خوبی تقویت می کند.

مکمل تولیدی کمپانی پرولب علاوه بر دارا بودن عصاره این گیاه، حاوی انواع مختلفی از افزاینده های طبیعی و مجاز میزان ترشح هورمون تستوسترون نظیر: تریبولوس” و “یوهیمب” نیز می باشد. تحقیقات انجام شده ثابت کرده است که این گیاهان تأثیر بسیار مطلوبی بر افزایش قوا و میل جنسی داشته و کیفیت فعالیت جنسی انسان (مرد و زن) را بهبود می بخشد.

این فرآورده به صورت کپسول و در بسته های ۶۰ تایی عرضه می شود که در هر بار مصرف، حداکثر می توان ۲ کپسول از آن را استفاده کرد.

طریقه مصرف: روزانه ۲ کپسول از این مکمل را به همراه وعده های غذایی مصرف کنید.


Stamina- Rx (برای زنان)

این مکمل را کمپانی مکمل سازی “Hi-Tech” تهیه و عرضه کرده است. این مکمل منحصراً برای تقویت قوای جنسی زنان تولید می گردد. اشاره به این نکته ضروری است که سرد مزاجی در زنان امروزه به یکی از شایعترین اختلالات جنسی در جوامع بشری تبدیل شده است.

همین موضوع به ظاهر کم اهمیت می تواند منشاء بسیاری از ناهنجاری های شخصیتی و اجتماعی در زنان و حتی در شوهران آنان گردد.

اغلب پزشکان برای درمان این قبیل بیماری ها از داروهای شیمیایی استفاده می کنند. حال آنکه این قبیل مکمل ها بدون اینکه عوارض جانبی ناگوار داروهای شیمیایی را داشته باشند به خوبی از بروز این اختلالات پیشگیری کرده و یا آن ها را درمان می کنند.

تأثیر این مکمل در زنان را می توان در افزایش قوا و میل جنسی و افزایش تحریک پذیری و بهبود کیفیت عملکرد جنسی مشاهده کرد.

این فرآورده به صورت قرص و در بسته های ۳۰ تایی عرضه می شود که در هر بار مصرف، حداکثر ۲ قرص از آن را می توان مصرف کرد.

طریقه مصرف: قبل از نزدیکی ۱ الی ۲ قرص از این مکمل را با یک لیوان آب و یا هر مایع دیگری که خود می پسندید، میل کنید.

هشدار: مصرف همزمان بیش از ۲۲ قرص از این مکمل ممنوع بوده و مصرف بیش از ۲ قرص در روز نیز توصیه نمی شود.


Veromax Instant (برای مردان)

این مکمل را کمپانی مکمل سازی “NX Nutraceuticals” تهیه و عرضه کرده است. این مکمل ترکیب جدیدی است که برای افزایش قدرت و لذت جنسی در مردان تهیه و تولید می شود.

ترکیب این مکمل به گونه ای است که ماده مؤثر آن بسیار نیرومندتر و سریع تر از بقیه مکمل ها عمل کرده و احساس لذت را نیز به خوبی تقویت می کند. این مکمل را می توان ۳۰ الی ۴۵ دقیقه قبل از نزدیکی مصرف کرد. اشاره به این نکته نیز خالی از لطف نیست که تمام مواد به کار رفته در این مکمل از نوع طبیعی بوده و کمترین ضرری را متوجه انسان نمی کند.

این فرآورده به صورت کپسول تهیه شده و در بسته های ۶ تایی عرضه می گردد که در هر بار مصرف حداکثر می توان ۲ کپسول از آن را استفاده کرد.

طریقه مصرف: روزانه و قبل از نزدیکی کردن با همسر خود، ۲ کپسول از این مکمل را با هم و به همراه یک لیوان آب میل کنید.


Vitrix (برای مردان)

این مکمل را کمپانی مکمل سازی “Nutrex” تهیه و به بازارهای جهانی عرضه کرده است. استفاده از این مکمل، بدون آنکه عوارض جانبی ناگواری را به دنبال داشته باشد افزایش درخور توجه میزان ترشح تستوسترون را در پی خواهد داشت. کمپانی سازنده این مکمل ادعا می کند که این محصول قوی ترین افزاینده ترشح طبیعی تستوسترون و همچنین قویترین افزاینده قدرت جنسی برای مردان است.

به نظر می رسد که استفاده از نوع خالص “تریبولوس” و دیگر گیاه های افزاینده قوای جنسی کارایی چندانی ندارند. لازم به ذکر است که در ترکیب این مکمل، به ازای هر سروینگ (هر بار مصرف) در حدود ۱۰۰۰ میلی گرم “تریبولوس” آلمانی با کیفیت بالا نیز افزوده شده است. علاوه بر این، در هر سروینگ از این مکمل در حدود ۵۰۰ میلی گرم از ماده مؤثر گیاه “NTS-5” نیز وجود دارد. عصاره این گیاه یکی از مؤثرترین و قویترین افزاینده های ترشح طبیعی هورمون تستوسترون و بلوکه کننده هورمون زنانه استروژن می باشد.

۷ گیاه که هر مردی باید مصرف کند

مصرف این مکمل نه تنها باعث افزایش شدید قوای جنسی می گردد بلکه در تقویت فرایند عضله سازی نیز تأثیرات مثبت درخور توجهی را از خود بر جای می گذارد. از آنجاتیی که این مکمل قدرت تأثیر بسیار بالایی دارد، مصرف تنها روزانه یک کپسول از آن برای کسانی که قصد افزایش مختصر قوای جنسی را داشته باشند، کفایت می کند.

این مکمل به شکل کپسول و در بسته های ۹۰ و ۱۸۰ تایی عرضه می شود که در هر بار مصرف می توان حداکثر ۶ قرص از آن را مصرف کرد.

طریقه مصرف: برای افزایش حجم عضلانی و تقویت همزمان قوای جنسی در روزهای تمرین ۶ کپسول از این مکمل را ۱ ساعت قبل از تمرین مصرف کرده و در روزهای استراحت نیز ۳ کپسول به هنگام صبح و ۳ کپسول ئیگر را نیز به هنگام عصر میل کنید.

هشدار: مصرف این مکمل برای سنین زیر ۱۸ سال ممنوع می باشد. این مکمل را دور از دسترس اطفال نگه دارید.

اگر از داروی خاصی استفاده کرده و یا از بیماری خاصی رنج می برید، قبل از مصرف این مکمل با پزشک معالج خود مشورت کنید.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی