چگونه بدن ماهیچه ای بسازیم؟

چگونه بدن ماهیچه ای بسازیم؟

تئوری های مختلفی در مورد این که  چگونه بدن ماهیچه ای بسازیم؟ وجود دارد. در این میان پنج

۵ قانون حجم برای بدن ماهیچه ای…

تئوری های مختلفی در مورد این که چگونه بدن ماهیچه ای بسازیم؟ وجود دارد. در این میان پنج اصل کلیدی وجود دارد که با پیروی از آن ها می توان فواید غیرقابل باوری را در سایز و قدرت به دست آورد و شما مطمئناً تنها به این احتیاج دارید که کسی در راه صحیح هولتان بدهد. پس بیهوده انرژی و وقتتان را در راه های نادرست تلف نکنید. خود را با قانون های زیر مجهز کنید که در آن نه تنها از تمرین سخت سخن رفته، بلکه به رعایت تغذیه صحیح و برنامه مکملی هم پرداخته شده است.

پس پنج قانون حجم گیری ما را بخوانید که این موارد به شما کمک می کند تا درهای بسته را بر روی هدفتان باز کنید.

قانون ۱- به شدت تمرین کنید

شدت به این معنا نیست که همه توانایی خود را به کار ببرید تا بعد از انجام دادن یک ست سنگین خود را فنا کنید. بلکه آن توانایی شما در میزان کردن عصبانیت ها، استرس ها و انرژی تان می باشد، آن هم قبل از اینکه به درون باشگاه پا بگذارید. شدت، معنای دیگری هم دارد و آن توانایی متمرکز شدن بر روی تمرینها نیز می باشد. قبل از اینکه شروع به تمرین کنید هم تمرین، ست و تکرار را پیش خود مجسم کنید و روحاً خود را برای تمرین کردن آماده کنید. در این صورت تمرکز و شدت بیشتر و بهتری را در انجام تمرین هایتان خواهید داشت.

قانون ۲- سنگین تمرین کنید

بلند کردن وزنه های سنگین در کسب حداکثر عضله ضروری است پس به تمرین کردن با وزنه های آزاد بپردازرید و از تمرین هایی که در آن ها از ماشین یا کابل استفاده می شود، دوری کنید.

همچنین سعی کنید در انجام تمرین ها یک میزان تکرار معین داشته باشید. ۴ الی ۸ تکرار در هر ست یک قانون خوب برای پیروی کردن می باشد و در مورد ست ها سعی کند برای هر تمرینی ۳ یا ۴ ساعت داشته باشید و سعی کنید حداقل دو یا سه تمرین متفاوت برای هر قسمت از بدن داشته باشید.

قانون ۳- استراحت و ریکاوری

اگر همه تمرکزهایتان بر روی تمرین در باشگاه باشد پس وقت کافی به منظور ریکاوری صرف نمی کنید و مطمئناً به جای این که در ماهیچه سازی فواید لازم را کسب کنید، دچار ضرر و زیان در این مورد می شوید. اگر شما هفت روز در هفته را به سختی کار کنید، ماهیچه هایتان هرگز شانسی برای ترسیم و رشد ندارند و در واقع با این کار (به جای کمک کردن به رشد آن ها) صدمه جبران ناپذیری را به آن ها می زنید بنابراین جوری برنامه ریزی کنید تا ماهیچه هایتان فرصتی هم برای ترمیم و رشد داشته باشند.

قانون ۴- از یک برنامه رژیمی پیروی کنید

اگر از یک برنامه تغذیه ای درست پیروی نمی کنید پس فراموش کنید که به هدف های خود برسید. سعی کنید جوری غذا بخورید تا کالری کافی در جهت ایجاد تعادل کالری مثبت در بدنتان را فراهم کنید.

پس بیشتر بخورید تا کالری موردنیاز به جهت سوخت و ساز بدنتان را فراهم کنید و از کالری های تولید شده اضافی به جهت رشد ماهیچه جدید استفاده کنید.

مطمئن شوید که این کالری ها از منابع غنی پروتئینی، کربوهیدرات های مرکب و چربی های اساسی تشکیل شده باشند.

قانون ۵- استفاده از مکمل ها

خب به قانون نهایی حجم گیری رسیدیم: مکمل! ممکن است فکر کنید پروتئین وی، بی شک در این زمینه معجزه می کند؟ اما نه! حدس شما اشتباه است ما قصد داریم تا مکمل دیگری را به شما معرفی کنیم: Cell-tech. سل تچ، یک مکمل کراتینی ماهیچه ساز پیشرفته می باشد و در پژوهشی که بر روی آن انجام شده، نشان داده که کسانی که از آن به همراه رژیم غذایی درست و برنامه تمرینی مؤثر استفاده کرده اند، میانگیبنی در حدود ۵/۲ کیلوگرم عضله خالص در طی ۲۸ روز به دست آورده اند.

همچنین با Cell- tech عضلاتی به سختی آهن خواهید داشت. باور ندارید؟ امتحان کنید!

به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر پرورش اندام در رشد قدی
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۵۵دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۲۲دیدگاه
دریافت برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۴۹۸دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۴۷۴دیدگاه
تغذیه قبل وبعد تمرین بدنسازی
قبل و بعد از تمرین بدنسازی چه ...
 
۳۳۷دیدگاه
پرسش از شما و پاسخ از ما...
 
۳۲۱دیدگاه

ثبت دیدگاه