برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

اولین کارت حرفه ای ایران در اولین مسابقه بدنسازی سال ۲۰۱۸

اولین کارت حرفه ای ایران در اولین بدنسازی سال ۲۰۱۸

 مسابقه آماتوری تونس هفته گذشته در این کشور آفریقایی برگزار شد. در این مسابقه که زیر نظر تشکیلات NPC برگزار شد.بدنسازان در سه رشته پرورش اندام، فیزیک کلاسیک و فیزیک روی صحنه رفتند.

به تفکیک رشته ها، در پرورش اندام ۲۶ نفر در ۴ وزن، در فیزیک کلاسیک ۲۰ نفر در سه دسته قدی و در فیزیک هم ۱۴ نفر در سه دسته قدی روی صحنه رفتند که در پایان، حمیدلکزایی توانست قهرمان قهرمانان (اورال) پرورش اندام شود و کارت حرفه ای بگیرد.

در تونس و در رشته پرورش اندام در دسته ۸۰ کیلو، حمید قربانی به مدال طلا رسید و فرزاد کاظمی به مفام پنجمی دست یافت. در  وزن ۸۵ کیلو، حمید رضا اکبری پنجم شد در دسته ۱۰۰ کیلو که حاصل ادغام وزن های ۹۰ تا۱۰۰ کیلو بود، حمید لکزایی به مدال طلا رسید، هادی آزاد سوم شد، سعید کرجالیان به مفام پنجمی رسید و عباس پی سپار ششم شد.

در دسته ۱۰۰+ کیلو هم امیر نعیم حسنی سوم شد و مهدی سبزواری و مهدی فسخودی به ترتیب چهارم و پنجم شدند. در رقابت اورالی این رشته، حمید لکزایی بالاتر از حریف سنگین وزن فرانسوی، اول شد تا کارت حرفه ای دریافت کند.

  • طلای زیادی و پروین در فیزیک کلاسیک

در رشته فیزیک کلاسیک، در گروه قدی اول، محمد علامه زاده دوم شد و عبداللّه و محمد غلامی به ترتیب سوم و چهارم شدند. در گروه قدی دوم، محمد زیادی به مدال طلا رسید و وحید کریمی پنجم شد.

در گروه سوم هم احمد پروین صاحب مدال طلا شد. در این دسته، صادق گرامی سوم، رضا زیودار چهارم و امیر احمدی به مقام پنجم رسیدند. در رقابت اورالی فیزیک کلاسیک، کارت حرفه ای به بدنساز بحرینی رسید.

  • ۲ طلا در فیزیک

در رشته فیزیک هم بدنسازان ایرانی صاحب ۲ مدال طلا شدند. علی زرافشان دسته قدی اول به مدال طلا رسید و در دسته سوم هم سید ضیا موسوی طلا گرفت و علیرضا تیموری به مدال نقره رسید. در این بخش هم کارت حرفه ای به محمد احمد ابراهیم از کشور مصر رسید تا این کشور هم سهمی از اورالی ها داشته باشد.

منبع:بشیر

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی