برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت فیری موشن freemotion

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

فیری موشن فیتنس در سال ۱۹۹۹ بر اساس یک دیدگاه ساده و در عین حال پررنگ تاسیس شد: آموزش تک بعدی به یک جهان سه بعدی منتهی نمی شود. جایی که چرخش، جابه جایی و حرکت در همه ی جهان، یک واقعیت زندگی روزانه است.

در دسامبر ۲۰۰۰ شرکت آیکون هلس و فیتنس این شرکت را خرید و فیری موشن فیتنس را به عنوان بخش تجاری خود تاسیس کرد. به عنوان یک شرکت تابع و کاملا متعلق به ما، تمام مزایای یک شرکت وابسته را در اختیار ما قرار داد، با این حال با توجه به عملیات تحقیق، توسعه، فروش و بازاریابی مستقل عمل کرد.

آیکون در سال ۱۹۷۷ تاسیس شد و بزرگترین بازاریاب و تولید کننده تجهیزات تناسب اندام در جهان شناخته شد و میراثی از خود به جای گذاشت که صنعت را با محصولات نوآورانه خود متحول کرد. برای اطمینان از اینکه مشتریان بهترین تجهیزات را با بالاترین کیفیت بدست می آورند، ما یک مرکزی را به عنوان نمونه که ۲۱ هزار فوت مربع فضا و دارای ظرفیت تولید ۱۴۰ هزار فوت مربع دستگاه را داشت به محصولات تجاری فیری موشن فیتنس اختصاص دادیم.

فیری موشن فیتنس، یک شرکت تابعه از فیتنس و آیکون هلث، به ارائه راه حل های جامع آمادگی جسمانی با تامین مالی رقابتی، ارائه ی خدمات با کیفیت به مشتریان، آموزش جامع و محصولات بی نظیر اختصاص پرداخته است. فیری موشن اولین و تنها مدار جامع از تجهیزات تمرین قدرت یکپارچه می باشد. فیری موشن کامرشال کاردیو این صنعت را با تکنولوژی ورزش از طریق تلویزیون، یعنی اولین تلویزیون دسترسی کابلی که در کنسول تجهیزات ادغام شده است، انقلابی کرده است. اِپیک اِسترنف با بهره گیری از طراحی ارگونومیک و ویژگی هایی که هرگز در ورزش های سنتی دیده نشده استفاده کرد.

محصولات فیری موشن فیتنس در حال حاضر از طریق نیروی فروش مستقیم شرکت و از طریق یک تیم بین المللی در سراسر کشور توزیع می شود.

معرفی دیگر کارخانه ها

2 پاسخ

  1. با سلام و خدا قوت.
    ممنون از ارائه اطلاعات مفید شما اما در مورد مقر شرکت و اینکه در کدام نقطه کرۀ زمین قرار داره اطلاعاتی ارائه نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی