تنوعی در تمرین بازو

جلو بازو چکشی طنابی؛ تنوعی در تمرین بازو

برای اینکه تنوعی در تمرین جلو بازو داشته باشید و بخواهید حجم عضلات ساعد را افزایش دهید این

برای اینکه تنوعی در تمرین بازو داشته باشید و بخواهید حجم عضلات ساعد را افزایش دهید این حرکت می­تواند برایتان مفید واقع شود. برای اجرای آن یک پایه کابل نیاز دارید با یک دستگیره طنابی.

برای انجام این حرکت (تمرین بازو ) نکات را رعایت کنید.

  • دستگیره طنابی را به قرقره پایینی کابل متصل کنید.
  • درحالت ایستاده رو به پایه کابل دو سر طناب را در هر دست بگیرید و آرنج ­ها را در کنار بدن حفظ کنید و بازوها را صاف نگهدارید. آرنج­ها باید در راستای بالاتر حفظ شوند.

  • طناب­ ها را باید طوری بگیرید که کف دست­ ها رو به جلو قرار بگیرد وبا انقباض جلو بازو باید آرنج را خم کنید تا دستگیره ­ها را به طرف شانه بالا بکشید.
  • در بخش بالای حرکت ۲ ثانیه مکث دهید و سپس به آرامی به بخش شروع باز گردید بدون آنکه در بخش پایین بازوها کامل صاف شوند.
  • می­شود این حرکت را به صورت تک دستی اجرا نمود و یا اینکه آن را مدل نشسته یا ایستاده اجرا کرد.
  • با آهسته کردن بخش منفی حرکت به طوری که هر تکرار ۴ ثانیه طول بکشد و سپس اجرای انفجاری بخش مثبت حرکت می­توانید شدت حرکت را افزایش دهید.
  • این حرکت برای انجام در قالب ست­ های کم کردنی انتخاب مناسبی است که آن را در پایان جلسه تمرین جلوبازو باید انجام دهید. با این سیستم می­توانید تعداد فیبرهای عضلانی درگیر را به حداکثر برسانید و در عین حال حجم زیادی در عضلات پیدا کنید.
  • حواستان باشد حین حرکت شانه­ ها را بالا نبرید چرا که آنوقت حرکت به شراگ تبدیل می­شود و نباید حین انجام آن بدن را به طرف عقب متمایل کنید.
  • در زانو ها اندکی خمیدگی حفظ کنید تا فشار از روی کمر برداشته شود و پاها را جلو و عقب بگذارید تا بالانس و تعادل حین حرکت بهتر حفظ شود.

به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر پرورش اندام در رشد قدی
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۵۹دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۲۲دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۰۶دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۴۸۶دیدگاه
تغذیه قبل وبعد تمرین بدنسازی
قبل و بعد از تمرین بدنسازی چه ...
 
۳۴۵دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۳۳۴دیدگاه

ثبت دیدگاه