امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email

فهرست مطالب

برای اینکه تنوعی در تمرین بازو داشته باشید و بخواهید حجم عضلات ساعد را افزایش دهید این حرکت می­تواند برایتان مفید واقع شود. برای اجرای آن یک پایه کابل نیاز دارید با یک دستگیره طنابی.

برای انجام این حرکت (تمرین بازو ) نکات را رعایت کنید.

  • دستگیره طنابی را به قرقره پایینی کابل متصل کنید.
  • درحالت ایستاده رو به پایه کابل دو سر طناب را در هر دست بگیرید و آرنج ­ها را در کنار بدن حفظ کنید و بازوها را صاف نگهدارید. آرنج­ها باید در راستای بالاتر حفظ شوند.

  • طناب­ ها را باید طوری بگیرید که کف دست­ ها رو به جلو قرار بگیرد وبا انقباض جلو بازو باید آرنج را خم کنید تا دستگیره ­ها را به طرف شانه بالا بکشید.
  • در بخش بالای حرکت ۲ ثانیه مکث دهید و سپس به آرامی به بخش شروع باز گردید بدون آنکه در بخش پایین بازوها کامل صاف شوند.
  • می­شود این حرکت را به صورت تک دستی اجرا نمود و یا اینکه آن را مدل نشسته یا ایستاده اجرا کرد.
  • با آهسته کردن بخش منفی حرکت به طوری که هر تکرار ۴ ثانیه طول بکشد و سپس اجرای انفجاری بخش مثبت حرکت می­توانید شدت حرکت را افزایش دهید.
  • این حرکت برای انجام در قالب ست­ های کم کردنی انتخاب مناسبی است که آن را در پایان جلسه تمرین جلوبازو باید انجام دهید. با این سیستم می­توانید تعداد فیبرهای عضلانی درگیر را به حداکثر برسانید و در عین حال حجم زیادی در عضلات پیدا کنید.
  • حواستان باشد حین حرکت شانه­ ها را بالا نبرید چرا که آنوقت حرکت به شراگ تبدیل می­شود و نباید حین انجام آن بدن را به طرف عقب متمایل کنید.
  • در زانو ها اندکی خمیدگی حفظ کنید تا فشار از روی کمر برداشته شود و پاها را جلو و عقب بگذارید تا بالانس و تعادل حین حرکت بهتر حفظ شود.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه