تمرین پشت پا خوابیده

تمرین پشت پا خوابیده

این تمرین فشار مناسبی را در صورت اجرای صحیح بر عضلات همسترینگ وارد می کند و به طبع
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
2+

تمرین پشت پا خوابیده فشار مناسبی را در صورت اجرای صحیح بر عضلات همسترینگ وارد می کند و به طبع ستون فقرات نیز متحمل فشار زیادی می شود. برای انجام حرکت روی نیمکت دستگاه دراز کشیده و دستان خود را بر میله محکم قفل کنید و اهرم پایی را طوری تنظیم کرده که پاشنه پاها زیر آن قرار بگیرد توجه داشته باشید که زانوها بیرون نیمکت باشد تا به کشکک زانوها فشار وارد نشود.

حرکت پشت پا خوابیده را از پایین ترین نقطه شروع کرده و اهرم دستگاه را تا زمانی که به باسن برخورد کند بالا برده (از بالا بردن باسن تا حد ممکن خودداری کنید چون باعث کاهش فشار بر عضلات پشت پا میشود ) و با چند ثانیه مکث حرکت را بازگردانده و فاز منفی را تا قبل از قفل شدن زانوها متوقف کنید. این تمرین چون توسط اغلب ورزشکاران در انتهای تمرینات پا قرار دارد از کیفیت کمتری برخوردار است بنابراین بهتر یا در روزهای جداگانه و یا در ابتدای تمرینات پا این حرکت را انجام داد.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.
به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۸۸دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۷دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۸۶دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۳۵دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۵۳۲دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۴۲۹دیدگاه

ارسال دیدگاه