برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

۶ دلیل برای انتخاب مربیان خصوصی توسط مردم

مربیان خصوصی بخوانند

با وجود تمام تلاش هایی که انجام می دهیم که افراد جدیدی را در باشگاه جذب کنیم اجازه دهید ابتدا مطمئن شویم برای برنده شدن در رقابت کاری خود کارهای درست را انجام می دهیم.

  1. تجربه آنها با شما و باشگاه

مشترهای تازه وارد شما را بر اساس حسی که به آنها می دهید قضاوت می کنند که نحوه برخورد خوب شما با آنها، ارزش های شما، کیفیت باشگاه، سطح شما از خدماتی که ارائه می دهید و بسیاری نکات دیگر را شامل می شود. اعضای جدید بیشتر تمایل دارند وارد یک گروه معقول و منطقی شوند و تمرین کنند و این وظیفه شماست به عنوان یک مربی این کار را برای آنها آسان کنید و همیشه به یاد داشته باشید که شما در حال بازاریابی برای افراد می باشید بنابراین با یادآوری جزییات شخصی و به دقت گوش دادن به آنها یک پیوند محکم با آنها بسازید.

نکاتی برای بهترین مربی بدنسازی شدن


  1. منافع شما

دو دلیل اصلی برای عضو شدن در یک باشگاه و گرفتن یک مربی خصوصی وجود دارد: برای افزایش رضایت (برای مثال بالا بردن سلامتی، مشهور شدن، حس بهتری کسب کردن و …) یا برای کاهش درد (برای مثال، استرس، انرژی پایین، کمبود اعتماد بنفس، ضعیف بودن بدن و …). بنابراین روی این منافع قانع کننده هنگام ارتباط با مشتری متمرکز شوید و حتما به وعده هایی که به آنها می دهید عمل کنید.


  1. اعتماد و اعتبار شما

از نام خوب خودتان مراقبت کنید و هر چه توان دارید بکار گیرید تا مطمئن شوید دوستان تان، مشتری هایتان، کارفرمایتان و همکارهایتان شما را به عنوان یک فرد ارزشمند ببینند. به یاد داشته باشید اعتبار شما باعث جذب مشتری نیز می شود و بیشتر از وعده های دل خوش کن جواب می دهد.


  1. ارزشی که مشتریان دریافت می کنند

اگرچه اکثر مشتریان قیمت و هزینه ثبت نام برایشان مهم است اما اکثریت آنها موقع ثبت نام تنها ملاک انتخاب آنها قیمت نیست در عوض ارزشی که به آنها قرار است داده شود را در نظر می گیرند. در دنیای فیتنس ارزش چگونه تعریف می شود؟ جواب: تسهیلات خوب، مشاوره تخصصی، ارتباطات شخصی و نتایجی که در قالب بهبود سلامت بدست می آید.


  1. تمام معاملاتی که با مشتری انجام می دهید را آسان، ایمن و مطمئن سازید.

مردم وقتی کوچکترین شکی در مورد توانایی شما داشته باشند پول خود را پس می گیرند یا نمی دهند. پس بهترین راه این است که به مشتری های تازه وارد تضمین قوی یا روش پرداخت مطمئن ارائه دهید. بهترین راه بستن یک قرارداد محکم است.


  1. مشکلات آنها را به بهترین نحو بیان کنید

برای بازاریابی بهتر شما باید وارد افکار مشتریان خود شوید. به دقت به نظرات و احساسات مخاطب مورد نظر خود گوش کنید به خصوص وقتی آنها در مورد شما یا باشگاه و مربیان قبلی خود صحبت می کنند. در بازار کار خود بیشتر تحقیق کنید و برای سود بردن از کار خود به دنبال روش های جدید باشید.

در محیط بازاریابی فیتنس مهمتر از همه اینها این است که به یاد داشته باشید زمانی بازاریابی برتر اتفاق می افتد که حرفه ای های فیتنس مشتاق باشند روابط انسانی واقعی با مشتریان خود داشته باشند. بازاریابی به مقدار آن نیست بلکه به کیفیت آن بستگی دارد. موفق ترین مربی فردی است که روابط صادقانه خود را با دیگران رشد دهد و تمام تلاش خود را بکند تا مشتری به چیزی که می خواهد برسد. با انجام این کار پول نیز به دنبال آن می آید.

 

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی