آسیب دیدگی در ناحیه قفسه سینه

آسیب دیدگی در ناحیه قفسه سینه

پارگی تاندون های قسمت فوقانی دست معمولا پارگی عضلات سینه از پارگی تاندون های قسمت فوقانی دست می باشد.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
0

پارگی تاندون های قسمت فوقانی دست و پارگی تاندون جلو بازو از جمله آسیب دیدگی های ورزشکاران بدنساز میباشد که با چند نکته میتواند از این حادثه جلوگیری کرد.

پارگی تاندون های قسمت فوقانی دست

معمولا پارگی عضلات سینه از پارگی تاندون های قسمت فوقانی دست می باشد. این آسیب دیدگی اغلب ناشی از، از دست دادن دمبل و هالتر موقع پرس سینه می باشد اما ممکن است موقع اجرای حرکت دمبل فلای با وزنه ی سنگین نیز رخ دهد. حس پارگی را احساس خواهید کرد و قفسه سینه و قسمت فوقانی دست اغلب کبود و سیاه می شود.

پیشگیری: تنها با وزنه ای که می توانید آن را تحمل کنید تمرین کنید. حتما موقع بلند کردن وزنه های سنگین از  دوستی بخواهید که کنار شما بیاستند.

جلوگیری از آسیب ورزشی

پارگی تاندون جلو بازو

این تاندون از عضلات جلو بازو به استخوان پشت بازو متصل است و اگر سعی کنید حرکت جلو بازو با وزنه خیلی سنگین بزنید یا به طور ناگهانی دمبل یا هالتر را پرت کنید در معرض پارگی تاندون قرار می گیرید. بازو سیاه و کبود می شود و عضلات جلو بازو در واقع بزرگتر بنظر می آیند.

پیشگیری: درست مثل پارگی عضلات قفسه سینه، با وزنه سبک تر کار کنید و همیشه موقع وزنه سنگین زدن از کسی کمک بگیرید.

منبع: www.mensfitness.com

ترجمه: بادی فول 

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.
به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۸۸دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۷دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۸۶دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۳۵دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۵۳۲دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۴۲۹دیدگاه

ارسال دیدگاه