برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

چگونه سوددهی باشگاه را تا ۹۵% افزایش دهیم

آیا میدانید جذب یک مشتری جدید ۹ برابر بیشتر از حفظ مشتری هزینه می برد؟ یا اینکه افزایش ۵ درصدی حفظ مشتری می تواند ۲۵-۹۵ درصد سوددهی باشگاه را بالا ببرد.

پس سوددهی باشگاه تنها به حفظ مشتری بستگی دارد نه چیز دیگر. اعضای وفادار بیشتر خرج می کنند کمتر به قیمت شهریه اهمیت می دهند و تبلیغی می شوند برای دوست و آشنایان خود برای باشگاه شما. اگر صاحب باشگاه شلوغی هستید حفظ اعضا، کلیدی برای موفقیت شما خواهد بود. خوب از کجا باید شروع کنید؟

ابتدا، ببینید برای اعضا چه چیزی بیشترین اهمیت را دارد سپس روی آنها کار کنید. ۵ مساله مهم که توسط مشتریان وفادار بیان شده اند :

  1. رفتار دوستانه کارمندان، مربیان و مدیران
  2. ازدیاد تجهیزات با کیفیت مطلوب
  3. تنوع و برنامه ریزی دقیق کلاس ها و برنامه ها
  4. تمیزی باشگاه
  5. خدمات رسانی خوب به مشتری

احتمالا از این خواسته ها هیچ تعجبی نکردید زیرا تمام موارد بالا انتظارات پایه ای هستند که از یک باشگاه انتظار می رود. مردم باشگاهی را می خواهند که در آن احساس راحتی کنند آنها انتظار دارند کارمندان باشگاه خوشرو باشند یک مکان تمیز و بهداشتی برای تمرین کردن می خواهند. اما متاسفانه بسیاری از باشگاه ها حتی همین انتظارات پایه و اساسی را نیز به مشتری ارائه نمی دهند.

حفظ مشتریان باشگاه بدنسازی با ۷ استراتژی

بررسی کنید تا چه حد هر یک از موارد بالا را در باشگاه خود رعایت می کنید. اگر واقعا می خواهید مشتری های خود را نگه دارید به حرف هایی که می زنند خوب گوش دهید به خصوص به گفته های مخالفان خود. مخالفان باشگاه شما مردمی هستند که از برخی از شرایط شما ناراضی هستند. این افراد به طرز منفی در همه جا از باشگاه شما بد می گویند و می توانند خطر جدی برای نام باشگاه باشند. اکثر این گونه افراد از مسایلی مثل موارد زیر شکایت و گله می کنند :

  • بیش از حد شلوغ بودن و زیاد منتظر ماندن برای استفاده از دستگاه ها
  • شکسته یا خراب بودن دستگاه ها
  • کثیف بودن رختکن ها، سرویس بهداشتی و کف سالن
  • تنوع نداشتن در کلاس ها یا ناکافی بودن زمان کلاس ها
  • گران بودن شهریه

 

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی