روشی برای حفظ مشتریان خود

روشی برای حفظ مشتریان خود

بهترین روش برای با انگیزه نگه داشتن اعضا و ایجاد انرژی بیشتر در باشگاه برگزاری یک مسابقه منظم
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
0

باشگاه داران و مربیان بخوانند: روشی برای حفظ مشتریان خود

برگزاری مسابقه بین اعضای باشگاه بصورت ماهانه

بهترین روش برای با انگیزه نگه داشتن اعضا و ایجاد انرژی بیشتر در باشگاه برگزاری یک مسابقه منظم در باشگاه است. می توانید یک وایتبورد بزرگ بخرید و در باشگاه نصب کنید. مسابقه دهندگان را یا بصورت انفرادی یا گروهی تقسیم کنید و اسامی آنها را روی وایتبورد بنویسید. هر ماه یک چالش جدید اجرا کنید. برای نفر اول، دوم و سوم جایزه ای ترتیب دهید (نوشیدنی رایگان، تی شرت، تخفیف شهریه و غیره).

آموزش مدیران و مربیان

در اینجا چند ایده برای چالش اعضا پیشنهاد می دهیم تا از آنها بعنوان نمونه مسابقات بین اعضای باشگاه استفاده کنید:

  1. بهترین زمان برای ۳ کیلومتر تردمیل
  2. بهترین زمان برای چالش کاردیوی هرمی (۵۰ اسکوات، ۴۰ زیر بغل با طناب تی ار ایکس، ۲ کیلو متر دوچرخه، ۳۰ شنا سوئدی و غیره)
  3. مسابقات سه گانه (۵۰۰ متر قایقی، ۳ کیلومتر دوچرخه، ۱۵۰۰ متر دو)

از کارمند باشگاه بخواهید نتایج هر یک را روی وایتبورد بنویسد.

باید حواستان باشد بیشتر از اینکه رقابتی باشد بهتر است سرگرم کننده و تفریحی باشد تا همگی لذت ببرند.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.
به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۹۶دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۹دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۵۹۲دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۸۸دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۳۷دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۴۳۵دیدگاه

ارسال دیدگاه