برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

گروه صنعتی ورزشی مبارز

امتیاز دهید
2/5 - (3 امتیاز)

گروه صنعتی ورزشی مبارز در سال ۱۳۷۲ با هدف ساخت تجهیزات ورزشی و دستگاه ها در استان البرز تاسیس شد. و درسال ۱۳۷۵ با توجه به نیاز جامعه بدنسازی و پزشکی، تولید تجهیزات و دستگاه های بدنسازی و فیزیوتراپی را آغاز کرد. شرکت مبارز در این راه خدمات ارزشمندی به جامعه پزشکی و ورزشی ارائه داده است. 

گروه ورزشی مبارز یکی از پیشگامان صنعت بدنسازی کشور می باشد. بیش از بیست و پنج سال است که به صورت جدی به تولید دستگاه ها و تجهیزات بدنسازی می پردازد. شعار گروه مبارز بر پایه مشتری مداری از تولید تا فروش و خدمات پس از فروش به کاربران و ورزشکاران می باشد. که با تکیه بر اصول کاری خود، کارمندان و مدیران با لیاقت آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات سازنده کاربران و ورزشکاران می باشد. 

گروه صنعتی ورزشی مبارز در طی این چند سال با کسب تجربه و ارتقا سطح دستگاه های خود تاکنون توانسته بیش از ۳۵۰ باشگاه ورزشی را تجهیز کند. و به یکی از شناخته شده ترین برند های ایرانی در تمام نقاط کشور عزیزمان و کشورهای همسایه شده است. 

موسس این کارخانه آقای بیوک منصوری می باشد که در ابتدا به شغل تراشکاری مشغول بود ولی با توصیه یکی از دوستان، با تولید دستگاه های بدنسازی آشنا می شود و شروع به تولید لوازم بدنسازی می نماید.

تولیدات این کارخانه از تمامی برندهای دیگر در ایران مشهورتر می باشد. و جزء اولین تولید کنندگان موفق این صنعت به شمار می آید. جالب اینکه تولیدات آقای منصوری از همان ابتدا از زاویه های استاندارد برخوردار بود. و بسیاری از قهرمانان دهه هفتاد ایران کسب مدال های خود را مدیون وسایل بدنسازی مبارز می باشند.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

بنابر گزارش سایت بادی فول، گذشت سال ها نمی تواند نام شرکت مبارز را از ذهن قهرمانان بدنسازی پاک کند. روش تولید، فروش و خدمات این شرکت به نحوی خاص می باشد که خریدار در پروسه تولید تا مصرف کمترین نگرانی را دارد.

دستگاه بدنسازی مبارز
دستگاه بدنسازی مبارز

قیمت مناسب دستگاه های بدنسازی مبارز، زاویه های استاندارد و قابل قبول و ظاهر متنوع آن از نکاتی بوده و هست که مربیان و ورزشکاران را جذب می نماید.

لازم بذکر است که این کارخانه در سال های گذشته بیشترین تولید را در ایران داشته، درحالی که چند برند داخلی و خارجی در این عرصه ظاهر شده اند ولی علاقه مندان و مشتریان خاص خود را حفظ نموده است. به طوری که حتی تجار کشورهای همسایه برای صادرات به کشور خود از محصولات مبارز استفاده می کنند.

این کارخانه درحال حاضر با مدیریت آقای منصوری و همکاری دو فرزند ایشان محمد و مرتضی اداره می شود.

علاقه مندان برای سفارش این وسایل می توانند با شماره ۰۹۳۵۱۰۷۴۳۸۰ اقدام به سفارش این تجهیزات نمایند. قیمت لوازم بدنسازی مبارز درحال حاضر به صورت نقد می باشد و فروش با شرایط ندارد و طی ۴۰روز تحویل می گردد.

 

معرفی دیگر کارخانه ها

2 پاسخ

  1. با سلام :
    سال ۱۳۸۰ بنده سقف کارگاه آقای منصوری واقع در خوشنام رو ورق شیروانی نصب کردم .ایشون اینقدر خوش مشرب و با معرفت بودن که هنوز بعد از ۲۰ سال به نیکی از آقای منصوری یاد میکنم. بزگوار هیشه پایدار باشید .

  2. با سلام و احترام‌
    جناب منصوری فردیست متشخص و محترم و اینجانب یکبار بیشتر سعادت نداشتم خدمتشون باشم و برای این دوست عزیز آروزی روز افزون دارم ??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی