برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

نکاتی برای بهتر شدن مربیان بدنسازی

نکاتی برای بهتر شدن مربیان بدنسازی

این راهنمایی ها به شما کمک خواهد کرد فراتر از معلوماتتان به مشتری ارزش بیشتری دهید و کمک خواهد کرد مشتری با شما تجربه باارزشی را کسب کند. در دنیای رقابتی مربیگری، کناره گیری از رقابت به معنای افزودن ارزش به زندگی مشتریان است.  حرفه ای شدن در این زمینه که مدام در حال تغییر است کار آسانی نیست.

برخلاف سال های گذشته، مربیان امروزی باید سرشار از اطلاعات و دانش بروز باشند. اما باسواد بودن در این زمینه نیز خیلی وقت است دیگر کلید اصلی نمی باشد بلکه به عنوان یک استاندارد است که همه مربیان باید داشته باشند. پس علاوه بر گذراندن دوره های آموزش، چه چیزی می تواند مربی را از بقیه رقیبان خود تافته جدا بافته کند؟

مشتریان امروزه بیشتر از همیشه اطلاعات دارند. گذشت روزهایی که مشتری چشم بسته به مربیان اعتماد می کرد. امروزه مربیان با توجه به شرایط بازار کار علاوه بر آموزش دیده بودن باید معلم نیز باشد. انها باید نقش یک معلم را بازی کنند.

امروزه مربی کیفیت بودن مشتری را راضی نمی کند چون مشتری برای پیشرفتش به مربی وابسته می شود، در عوض مربی که با ارائه عادات سبک زندگی سالم همراه با آموزش عملی به زندگی مشتری ارزش می دهد طرفدار خواهد داشت. تمام چیزی که مربی باید در نظر داشته باشد این است که او نیز یک فرد مثل مشتری ها می باشد. به عنوان یک شخص، مربی باید کمک کند فرد به موفقیت در کارش برسد. اکثر مربیان از حرفه ی خود لذت می برند و در این زمینه کار می کنند چون مسیر آنها مسیر خود شکوفایی است.

مردم به دنبال تحقق نیازهایشان از طریق روابط اجتماعی هستند. پس واضح است که رابطه مشتری-مربی بدنه اجتماعی نیازهای انسان است.

مربی باید این دو کار را ملکه ذهن خود کند :

  1. کار مولد و مفید انجام دادن
  2. ارائه خدمات و برآوردن نیازهای مشتری

نقش مربی

کارشناس : یک مربی علاوه بر داشتن مدرک مورد نظر دارای اطلاعات بالا در مورد ورزش و تمرین است به همین دلیل از سایر افراد در باشگاه متفاوت است. به عنوان یک کارشناس و متخصص باید پاسخگوی سوالات و اطلاع رسانی درست به مشتریان باشید.

صاحب اختیار: علاوه بر متخصص بودن مربی دارای قدرت و اختیار نیز می باشد. در اینجا مربی دارای اختیار دستور، کنترل و ارزیابی می باشد. مربی باید به طور دائم پیشرفت و عملکرد مشتری ها را ارزیابی کند و به آنها نظرات علمی قابل قبولی ارائه دهد.

مکانیسم اجتماعی : صنعت بدنسازی و فیتنس خرده فرهنگ های جامعه محسوب می شوند. این خرده فرهنگ ها زبان و رفتار مخصوص خودشان را دارند. شما به عنوان یک مربی دارای مکانیسم اجتماعی باید بتوانید به مشتری کمک کنید تا با تمامی اصطلاحات مخصوص این رشته و نحوه انجام درست تکنیک ها آشنا شود.

تسهیل کننده : به عنوان یک تسهیل کننده نقش مربی دادن یک تجربه مفید و موثر به مشتری است. به عبارت دیگر مربی در این نقش به مشتری اطمینان می دهد که با رعایت اصول به نتیجه مطلوب خود سریع می رسد. لازم است مربی از سلامتی مشتری در تمامی شرایط آگاه باشد.

منبع:

http://www.bodybuilding.com

۱۰ مقاله برتر مخصوص مربیان باشگاه های بدنسازی

 

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی