اولیسس جونیور

اولیسس جونیور

از مسابقات دبیرستان گرفته تا رقابت های بدنسازی، اولیسس جونیور از زمانی که وزنه برداری را از دوران

اولیسس جونیور

از مسابقات دبیرستان گرفته تا رقابت های بدنسازی، اولیسس جونیور از زمانی که وزنه برداری را از دوران نوجوانی خود شروع کرد قوی تر و قوی تر شد.

اولیسس جونیور که به خاطر ۸ پک خود معروف است در دستیابی به بهترین فیزیک در دنیا به موفقیت رسیده است. او با تبدیل شدن به یک تندیس، از باورهای غلطی که در مورد بدنسازان طبیعی وجود دارد دفاع کرد. او چندین رقابت بدنسازی را برنده شد. پس از سالها سخت کار کردن، اولیسس جونیور با استفاده از تجربه اش کار مربیگیری را شروع کرد تا به مردم تجربه خودش را آموزش دهد.

نام کامل : اولیسس ویلیام جونیور

وزن : ۸۸٫۵ – ۹۳ کیلو گرم

قد: ۱۷۷٫۵ سانتی متر

تاریخ تولد : ۱۹۷۶

سن : ۴۱ سال

ملیت: امریکایی

شغل : مدل فیتنس، مربی بدنسازی و مسابقات، مدیر باشگاه خصوصی

افتخارات

سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۴ نفر اول در رده نیمه سنگین و قهرمان اورال به ترتیب در تازه کاران ان وی سی کلاسیک پلاتینیوم۲۰۰۲ ، تازه کاران ان وی سی قهرمانی ام ای تی۲۰۰۳ ، مسابقات قهرمانی کانکتیکات آتلانتیک (سبک وزن)۲۰۰ ، شد از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ نفر اول تقسیمات حرفه ای در مسابقات جهانی ماسل مانیای لاس وگاس شد.

بیوگرافی

اولیسس در قلب شهر نیویورک بدنیا آمد و از همان بچگی برای تناسب اندام شور و اشتیاق داشت. در دوران دبیرستان هم در فوتبال و هم در دو میدانی رقابت می کرد. اما به عنوان کوچکترین عضو تیم بود به همین دلیل تصمیم گرفت کاری کند که تاثیر چشمگیری روی تیم داشته باشد.

همین موضوع باعث شد اولیسس با اشتیاق شروع به تمرین در باشگاه کند. نه تنها در ورزش بسیار پیشرفت کرد بلکه شور شوقش برای تمرینات باشگاهی نیز بیشتر شد. همین امر موجب شد دریابد که از نظر فیزیکی توانایی قابل چشمگیری دارد و می تواند در آن پیشرفت کند.

در سن ۱۹ سالگی اولیسس به پیشرفت خود ایمان داشت که می تواند در بدنسازی آینده ای درخشان داشته باشد. او جدی تر شروع به تمرین کرد و مشتاق بود ببیند این راه او را به کجا خواهد برد.

اولین رقابت و شروع کار مدلینگ

پس از دو سال تمرین، فیزیک بدن کات شده خود را توسعه داد و ۸ پک او به عنوان علامت تجاری مورد کانون توجه همگی قرار گرفت. اگرچه در اولین رقابتش برنده نشد اما بیشتر مشتاق شد تا به موفقیت برسد. چندی بعد او در مرکز مدلینگ “the city gym boys” شروع بکار کرد که همین اتفاق او را مصمم تر کرد که بهترین شود.

خیلی زود تیتر مجلات به عنوان مدلینگ شد و درست ۵ سال بعد از شروع اولین تمرین در باشگاه مقام اول دسته نیمه سنگین وزن تازه کاران ان وی سی در سال ۲۰۰۰ شد.

بعد از کسب کارت حرفه ای در سال ۲۰۰۳ این مسیر تا ۸ سال دیگر ادامه یافت. در سال ۳۰۱۳ اولیسس به عنوان بهترین فیزیک طبیعی سال شناخته شد و تیتر مجلات مشهور MEN’S HEALTH، MUSCLE & FITNESS و FLEX MAGAZINE شد، او تبدیل به یک تندیس در صنعت فینتس شد.

تمرین

اولیسس همیشه عادت دارد تمریناتش را ترکیب کند تا به عضلاتش شوک وارد کند این کار باعث می شود بدن به طور مداوم بدون هیچ برنامه روتینی رشد کند. او تمرینات ترکیبی خود را با طیف تکرار بالای – ۱۲ تا ۱۵ تکرار برای هر ست – انجام می دهد. او برای بالا بردن ضربان قلبش و ایجاد استقامت در بدن عاشق سوپرست و دراپ ست می باشد. برخلاف سایر بدنسازان اولیسس هوازی زیاد هرگز کار نمی کند. از سال ۲۰۱۵ او کار خود را بر مبنای رژیم سالم و تمرین سخت با وزنه گذاشته است.

او تمام تمرینات خود را با FINISHER (تمرینات شدید ترکیبی که در پایان تمرینات انجام می شوند) تمام می کند تا عضلاتی را که تمرین داده خسته کند. این راز دستیابی به فیزیک ایده آل او می باشد.

نمونه برنامه تمرینی او

روز اول- پا

روز دوم- عضلات پشت

روز سوم- سینه

روز چهارم- شانه

روز پنجم- بازوها

روز ششم- عضلات شکم

روز هفتم- استراحت

تغذیه

اولیسس جونیور  همیشه بر این باور است که ” طبیعت تغذیه است”. او به طور مرتب ۸ وعده غذایی از مواد آلی در روز می خورد و از غذاهای سرخ کردنی و غذاهای آماده بیرونی پرهیز می کند. اما در هفته یک روز، روز تقلب دارد تا هوس بدنش را برای میل به پیتزا و همبرگر برطرف کند.

زمان مسابقات اولویسس جونیور از گوشت قرمز و گوشت خوک پرهیز می کند و تنها شب قبل از مسابقات استیک میخورد تا بدنش پر شود. در عوض کربوهیدرات و پروتئین بدون چربی یعنی جو دو سر ، برنج قهوه ی برای کربوهیدرات و جوجه و ماهی سفید به عنوان پروتئین می خورد.

نمونه برنامه غذایی اولیسس

وعده اول. ۴۰ گرم پروتئین ایزوله وی و یک فنجان چای سبز

وعده دوم. ۶ عدد سفیده تخم مرغ پخته، ۲/۱ فنجان جو دو سر، ۲/۱ گریپ فروت و ۱ وعده BCAA

وعده سوم. ۴۰ گرم پروتئین ایزوله وی

وعده چهارم. ۱۸۰ گرم سینه مرغ و ۲/۱ فنجان برنج قهوه ای

وعده پنجم. ۱۸۰ گرم تن ماهی، ۲ فنجان اسفناج، ۱ موز کوچک و روغن دانه کتان

وعده ششم. شیک بعد از تمرین: ۵۰ گرم پروتئین ایزوله وی، یک پیمانه ویتارگو، یک پیمانه ال گلوتامین، BCAA، مولتی ویتامین و ویتامین C

وعده هفتم. ۱۸۰ گرم ماهی تیلاپیا، ۲ عدد سیب زمینی شیرین، ۱ فنجان اسفناج

وعده هشتم. ۲ قاشق پروتئین کازئین، ۱ پیمانه روغن ماهی و یک پیمانه گلوتامین

قهرمانان همیشگی اولیسس آرنولد شوارتزینگر و سرجی نبرت هستند او از این دو قهرمان همیشه الهام گرفته البته بدنسازانی مثل لی هنی، فلکس ویلر و شاوون ری را به خاطر پایه و فندانسیون این صنعت ستایش می کند.

مشوق اصلی وی خانواده و دوستان و طرفدارانش هستند. دوستی که او همیشه از آن تعریف و قدردانی می کند سایمون پاندا است .

اولیسس ثابت کرده هر کسی می تواند به نقطه ی اوج برسد مهم نیست از کجا شروع می کنید هیچ وقت دیر نیست.

منبع:

http://www.greatestphysiques.com/ulisses-jr/

 

به اشتراک بگذارید:

یک دیدگاه در مورد “اولیسس جونیور

ثبت دیدگاه