برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

فهرست مطالب

۱۰ حقیقت در مورد فیتنس

  1. تنها با کاهش ۵۰۰ کالری در روز نیم کیلو در هفته وزن کم می کنید.
  2. زمانیکه ورزش را کنار می گذارید دو برابر بیشتر زمان می برد تا عضله جدید از بین برود.
  3. ۳ نوع فیبرهای عضله اسکلتی داریم نوع ۱، نوع ۲-A، و نوع ۲-B که شناخت هر یک می تواند فیزیک شما را بهتر کند.
  4. سیگاری ها ۴ برابر بیشتر از دیگران بعد از خواب شبانه احساس بی قراری می کنند.
  5. خوردن ۵-۶ وعده غذا در روز برای کاهش وزن یک افسانه است.
  6. عصر بهترین زمان ورزش و تمرین است. بین ساعت ۴ تا ۶ قدرت عضلات و سرعت بدن به اوج خود می رسد.
  7. ۳ بار در هفته برقراری رابطه جنسی با همسر خود حدود ۷۵۰۰ کالری در سال می سوزاند. یعنی تقریبا برابر با ۱۲۰ کیلومتر دو می باشد.
  8. تحقیقات نشان می دهد از هر ده نفر ۸ نفر از کسانی که تازه شروع به ورزش می کنند آن را ترک می کنند.
  9. یک پوند عضله حدود ۹ کالری در روز می سوزاند و یک پوند چربی تنها ۲ کالری می سوزاند.
  10. تنها کاهش ۳ درصد آب در عضلات می تواند موجب ۱۰ درصد افت قدرت عضله شود.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول-شماره ۵

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درج آگهی بدنسازی

حداکثر 10 عکس مجاز می باشد