برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

نشان دهید برای مشتریان تان اهمیت قائلید

ابتدا خدمات مشتریان را تعریف میکنیم. خدمات مشتری برای شما پول زیادی به ارمغان نمی آورد زیرا مردم آن را وظیفه شما می دانند ولی مشتری مداری موجب پولسازی می شود. شاید تصور کنید منظور از مشتری فردیست که از در باشگاه وارد می شود، درست است شکی در آن نیست، اما مشتری اول شما کارمند خود باشگاه می باشد.

یکی از افرادی که زیاد با مشتریان در ارتباط است منشی باشگاه است. شما باید محیطی را ترتیب دهید که او بتواند مشتری مداری کند.

هوارد شولز مدیر استارباکس (یکی از باشگاه های معروف آمریکا) می گوید : شما نمی توانید انتظار داشته باشید تیم کاری شما فراتر از انتظارات مشتری های شما پیش رود زمانیکه شما هنوز انتظارات آنها را در مورد چگونگی مدیریت شان برآورده نکرده اید.

انسان ها دو نیاز اساسی دارند :

اول اینکه آنها نیاز دارند یک مجموعه بزرگتر از خودشان را حس کنند چیزی که به زندگی آنها معنی ببخشد،

دوم اینکه آنها نیاز دارند بخاطر بخشی از این مجموعه بزرگ بودن از آنها تشکر و قدردانی شود.

سازمانی که این نیازها را برآورده کند قطعا فراتر از انتظارات مشتری خود خواهد رفت.

 

دیگر مقالات آموزشی مدیران و مربیان

پس پیام این مقاله به مدیران واضح است. قبل از اینکه به مشتری های خود اهمیت دهید باید مراقب کارمندان خود باشید. درک نیازهای آنها و دادن فرصت به آنها برای بهترین بودن، نظرخواهی از آنها و عمل کردن به نظرات شان و تشخیص و پاداش دادن به رفتارهایی که مورد پسند محیط و فرهنگ باشگاه است بهترین راهکارهای آماده کردن کارمندان برای روبرو شدن با مشتریان است.

چند گام که بهتر است طبق آنها پیش روید: ابتدا دیدگاهی روشن و قوی در مورد چگونگی عملکرد باشگاه خود داشته باشید و اینکه چطور می تواند به بالا بردن سطح زندگی مشتریان و کارمندان شما کمک کند. یک جمله تاکیدی یا یک شعار روشن و واضح برای باشگاه خود داشته باشید تا مشتریان و کارمندان تان بدانند هدف شما چیست. برای رسیدن به این شعار ارزش های قوی و اصول کاری مشخصی ترتیب دهید و رعایت و دنبال کردن این اصول را اجباری کنید از مدیر اصلی باشگاه گرفته تا نظافت چی باشگاه.

 

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی