امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email

فهرست مطالب

چگونه غذا بخوریم تا لاغر شویم

لاغر شدن یعنی اینکه به چربی بدن برسید تا نشان دهید که بدنتان خوش فرم و تراشیده است. اما اولین سوالی که در لاغر کردن به ذهن می رسد این است : آیا می خواهید چربی بسوزانید یا عضله بسازید؟ زیرا نمی توانید هر دو را انجام دهید یا حداقل اینکه نمی توانید به خوبی هر دو کار را همزمان انجام دهید. می توانید در حین چربی سوزی مقداری عضله بسازید اما بدون شک با تمرکز بر تنها یک کار در یک زمان نتیجه بهتری خواهید گرفت.

احتمالا شما عضله های خوبی دارید و مرتب هم به باشگاه می روید اما این لایه های چربی مزاحم نمی گذارند عضلاتتان نشان داده شوند. با رعایت نکات زیر می توانید از شر چربی های اضافی بدن خود خلاص شوید.

  1. کم کردن کالری
  2. پروتئین مصرف کنید
  3. هر روز سبزیجات بخورید
  4. هر روز در یک زمان مشخص و سرساعت غذا بخورید
  5. از قبل برنامه غذایی داشته باشید
  6. مثل ماهی زیاد آب بنوشید
  7. غذاهای آماده را فراموش کنید
  8. مشروبات الکی را کنار بگذارید
  9. از کربوهیدرات قبل از تمرین صرف نظر کنید
  10. چند نمونه غذا برای هر وعده انتخاب کنید و چرخشی همان غذاها را مصرف کنید.
  11. مقدار کالری مصرف روزانه خود را اندازه بگیرید
  12. هر روز به اندازه یک کف دست کربوهیدرات خود را کم کنید.
  13. استرس خود را کم کنید.

برنامه رژیمی لاغری خارق العاده با غذاهای مغذی


در حالیکه که هنوز دارید غذاهای خوشمزه و لذیذ می خورید می توانید وزن کم کنید. مواد تشکیل دهنده و دستورالعمل آماده کردن این غذاها راحت است و مواد مغذی که شما برای تمرین نیاز دارید را دارا می باشد.این یک برنامه رژیمی لاغری خارق العاده با غذاهای مغذی است. پس با ما همراه باشید. غذاهای […]

 

ادامه مطلب 

 

 

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه