برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

فهرست مطالب

گرم کردن، آسیب دیدگی، آهن

چند مقاله کوتاه و خواندنی

گرم کردن بدن وقت گیر است. میتوانیم از آن صرف نظر کنیم یا نه؟

خیر. بدن انسان مثل یک موتور است قبل از رسیدن به حداکثر سرعت نیاز به کمی گرم شدن دارد.

۱۰ دقیقه گرم کردن برای کل بدن ایده آل است، دو دقیقه پرش انجام دهید، ۳ دقیقه دویدن همراه با حرکت دادن دست ها، ۲۰ تا لانج همراه با چرخش کمر، ۱۰ تا شنا و دو دقیقه چرخش دست ها. سپس برای شروع آسان تمرینات خود قبل از پرس سینه ، قفسه سینه و برای عضلات پشت حرکت لت را ۱۰ بار بصورت سبک انجام دهید.

 

%da%86%d9%87-%d9%85%d8%af%d8%aa-%d8%a8%d8%b9%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%d8%b3%db%8c%d8%a8-%d8%af%db%8c%d8%af%da%af%db%8c-%d9%85%db%8c-%d8%aa%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%af-%d8%a8%d9%87-%d9%88%d8%b1

چه مدت بعد از آسیب دیدگی می توانید به ورزش برگردید؟

این امر به نوع آسیبی که دیده اید بستگی دارد. می تواند از ۴ الی ۸ هفته طول ببرد تا به وضعیت پیش از آسیب دیدگی برگردید. اگر آسیب دیدگی چندان شدید نباشد و می توانید تا حدودی فعالیت داشته باشید قدرت و تحمل شما کمی سریعتر برمیگردد. برای ریکاوری سریعتر، تا حدی که می توانید اطراف ناحیه آسیب دیدگی را تمرین دهید. این کار موجب می شود عضلات شما تنبل نشوند. با این کار سریعتر ریکاوری می شوید فقط نباید سخت و سریع تمرین کنید زیرا ممکن است دوباره به خودتان آسیب بزنید.

رابطه آهن خون بالا با چاقی
رابطه آهن خون بالا با چاقی

رابطه آهن خون بالا با چاقی

با وجود اینکه خیلی از افراد با کمبود آهن در بدن مواجه هستند اما کسانی نیز هستند که دارای سطح بالای آهن خون هستند. این افراد بیشتر در معرض خطر هستند. آهن بالای خون نشانه ی عملکرد ضعیف متابولیسم بدن است که با افزایش خطر حمله قلبی همراه می باشد. یک تحقیق ایتالیایی نشان داده سطح بالای آهن خون موجب التهاب کل بدن می شود. آن ها دریافتند رابطه شاخص حجم بدن ( وزن نسبت به قد ) و سطح آهن وجود دارد، میزان آهن خون در طول کاهش وزن بدن با رژیم کم کربوهیدرات کاهش پیدا می کند. سطح آهن خون همچنین با چربی بالای خون و ناهنجاری کبد رابطه ی نزدیکی دارد.

منبع : coach magazine

 

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درج آگهی بدنسازی

حداکثر 10 عکس مجاز می باشد