فهرست مطالب

اکثر ورزشکاران با سابقه متوسط برای رشد بیشتر و سریع تر به اشتباه در حرکات تقلب می کنند و برای انجام اکثر حرکات بدنسازی پرتاب، کمر زدن و یا دیگر تقلب های رایج استفاده می کنند. وقتی ما در تمرین حرکات مخصوص یک عضله را انجام می دهیم لازم است بدانیم زحمت اصلی ترین باید به گردن همان عضله بیافتد.

دریافت آنلاین برنامه بدنسازی و تغذیه

به عنوان مثال وقتی حرکات سیم کش زیر بغل اجرا می شود درست است که عضلات بازو در انجام حرکت دخیل اند و به نوعی حرکت رفت و برگشت توسط آن ها انجام می شود ولی تا حد امکان شما با محکم گرفتن دستگیره های سیم کش باید اجازه بدهید عضلات پشت در انقباض نزدیک شدن دستگیره به بدن و کشش برگشت آن دخالت کنند و کمترین قدرت جابه جایی را از بازو بگیرد و به اصطلاح انجام حرکت و فشار وزنه را حس کنند. در این صورت وقتی عضلات پشت خود زحمت بکشد در نهایت سود رشد و فرم این زحمت به همان عضله می رسد در تمامی حرکات به نوعی کشش و انقباض باید تا حد امکان توسط عضله هدف و مورد تمرین انجام شود.

نویسنده :اصغرمرادی

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه