برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

مهم است که ما به مشتری باشگاه چه بگوییم؟

نحوه برخورد با مشتری باشگاه

اگر کارمند باشگاه با اعضای باشگاه در ارتباط است می تواند موجب حفظ مشتری

با مدت طولانی تری نسبت به کسانی که هیچ ارتباطی یا ارتباط کمی با آن ها برقرار می کنند شود.

به طور کلی ۷۷ درصد از برخوردهایی که با مشتری انجام می شود منجر به ماندگاری مشتری در باشگاه می شود.

یک تعامل مثبت بین مشتری و کارمند موجب جذب بیشتر مشتری می شود.

نیازی به گفت و گوهای پیچیده نیست. نسبت رد و بدل کردن حرف ها بین مشتری

و کارمند بهتر است ساده و واضح باشد و شرایط ثبت نام را با خوش رویی به مشتری

توضیح دهد و درخواست های مشتری را به صورت کامل و با حوصله و روی خوش گوش دهند.

بادی فول

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی