ENDURANCE LEGS

THE ENDURANCE LEGS WORKOUT

This two-phase routine is multifaceted, aiming to hit cardio and efficiency while burning a ton of calories. Each

THE ENDURANCE LEGS WORKOUT

This two-phase routine is multifaceted, aiming to hit cardio and efficiency while burning a ton of calories. Each phase comprises three sets of three exercises designed to give you a leg day you won’t forget. You’ll be able to attack this heavy-hitting workout in less than an hour — 35 minutes which means minimal rest time. You’ll want to keep your heart rate up for maximum metabolic impact, but go at your own pace and be safe. 

Phase 1

EXERCISE 1

DUMBBELL JUMP SQUAT

۳sets                             ۱۰reps                      ۳۰-۶۰ sec.   Rest

EXERCISE 2

BARBELL JUMP SQUAT

۳sets                             ۱۰reps                      ۳۰-۶۰ sec.   Rest

EXERCISE 3

ROMANIAN DEADLIFT

۳sets                             ۱۰reps                      ۳۰-۶۰ sec.   Rest


Phase 2

EXERCISE 1

GOBLET SQUAT

۳sets                             ۱۰reps                      ۳۰-۶۰ sec.   Rest

EXERCISE 2

GOBLET SIDE LUNGE

۳sets                             ۱۰reps                      ۳۰-۶۰ sec.   Rest

EXERCISE 3

DUMBBELL REVERSE LUNGE

۳sets                             ۱۰reps                      ۳۰-۶۰ sec.   Rest

source: muscleandfitness

به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر پرورش اندام در رشد قدی
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۶۱دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۳۱دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۱۸دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۴۹۲دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۳۴۸دیدگاه
تغذیه قبل وبعد تمرین بدنسازی
قبل و بعد از تمرین بدنسازی چه ...
 
۳۴۷دیدگاه

ثبت دیدگاه