فهرست مطالب

برای کاهش وزن

  1. آب بیشتری بخورید.
  2. از مواد غذایی کافئین دار مثل قهوه قبل از انجام تمرینات ورزشی استفاده کنید. ولی از روزی ۲ فنجان بیشتر مصرف ننمائید.
  3. قند و شکر اصلاً و چربی کمتر بخورید و از روغن هایی مثل کنجد و زیتون و… استفاده کنید. (برای پخت و پز هم فقط از میزان کمی روغن زیتون استفاده کنید)
  4. از ۶ بعد از ظهر به بعد مواد غذایی حاوی کربوهیدرات، قند و چربی مصرف نکنید.
  5. کالری کمتری نسبت به نیاز بدن مصرف کنید اما مصرف کالری را قطع یا خیلی کم نکنید.
  6. از آنتی اکسیدان ها مثل ویتامین ث یا پرتقال یا آب لیمو یا گوجه و… استفاده کنید.
  7. از مواد چربی سوز طبیعی میتوان قهوه – چای – دانه های کاکائو اصل – فلفل – زنجبیل – سیر – دارچین – مواد غذایی حاوی گروه امگا ۳ و ۶ و ۹ مثل انواع ماهی و روغن کتان و روغن زیتون و.. – سبزیجات –
  8. در تمرینات ورزشی تان استراحت را به حداقل برسانید.
  9. حتماً در طول روز از چای سبز استفاده نمائید.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه