برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت ریلکس فیتنس Relax

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

شرکت صنعتی ریلکس فیتنس یک نام تجاری شناخته شده ی چینی است که در سال ۱۹۹۵ تاسیس شد. علاوه بر این، این شرکت یک سرمایه گذار ملی در صنعت فیتنس و سازنده ی تجهیزات فیتنس حرفه ای می باشد و کار خود را به آماده کردن دستگاه های فیتنس با کیفیت بالا و ارائه راه حل برای مشکلات باشگاه ها، کلوپ های ورزشی، شرکت ها و مشتری ها اختصاص داده است. طراحی و خدمات منحصر بفرد این دستگاه ها سبک زندگی سالم شما را پشتیبانی می کند. تا کنون دستگاه های فیتنس ریلکس در بیش از ۳۰ کشور و منطقه در کل دنیا به کار برده شده اند و خدمات فیتنس آن به بیش از ۱۰ هزار کلوپ ورزشی و به ۳۰ میلیون نفر عرضه می شود.

دستگاه پرس بالا سینه
دستگاه پرس بالا سینه

شرکت Relax fitness یکی از اولین توسعه دهنده ها و تولید کنندگان تجهیزات حرفه ای فیتنس است. این شرکت اظهار کرده تمام تمرکز شرکت بر روی توسعه و نوآوری در دستگاه های فیتنس می باشد. این شرکت بر روی تکنیک های کلیدی، پردازش محصولات و استانداردهای تکنیکی برای ارائه و تولید بهترین دستگاه های حرفه ای، هوشمندانه و کارآمد سرمایه گذاری می کند. ترکیب تکنولوژی، مهندسی ساختاری و طرح های تعاملی موجب تبدیل رویای تجهیزات فیتنس به واقعیت شده است. شرکت ریلکس فیتنس دارای ۳ حق انحصاری ثبت اختراع دستگاه می باشد.

برای تماشای محصولات شرکت پاور کرون کلیک کنید

شرکت ریلکس بعنوان عامل بزرگ در صنعت فیتنس سه گواهی سیستمی بین المللی دریافت کرده است و به عنوان “بیس تجربی مرکز تست و سوپروایزر کالاهای ورزشی ملی چین” تعیین و انتخاب شده است و در ساخت استانداردهای ملی برای صنعت فیتنس مشارکت دارد.

این شرکت از سال ۲۰۰۶ تا کنون به عنوان ۱۰ کالای ورزشی برتر چین انتخاب شده است و دارای افتخارات بسیار زیادی در زمینه بهترین برند، بهترین کیفیت و بهترین کالای ورزشی می باشد.

لت واگرا
لت واگرا

دستگاه های بدنسازی ریلکس در ایران به خوبی بازاریابی و توزیع شده و یکی از بهترین و منظم ترین رویه واردات را داشته و از لحاظ کیفیت در حد مطلوبی قرار دارد. دستگاه شکم، پشت ران نشسته و دستگاه اچ از مرغوبترین دستگاه های بدنسازی این کمپانی چینی می باشد.

  برای تماشای محصولات شرکت پاور لایف کلیک کنید

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی