برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت پالس pulse fitness

امتیاز دهید
4/5 - (3 امتیاز)

 

 

 

 

 

 

 

پالس یک شرکت پیشتاز در ارائه تجهیزات تناسب اندام و ورزش های مربوطه می باشد. خدمات اصلی پالس شامل تحقیق، طراحی، توسعه، نصب و راه اندازی و خدمات درجه یک تجهیزات فیتنس دینامیک می باشد که شامل تجهیزات نوآورانه قلب و عروق، دستگاه های مکانیکی شیک، وزنه های آزاد، دوچرخه های اسپینینگ با کارایی بالا، نرم افزار مدیریت باشگاه های-تک (hi-tech)، ارائه برنامه های تناسب اندام برای کودکان، ارائه مشوق های سرمایه گذاری، اسپانسر باشگاه های بدنسازی فوتبال، فیتنس و سلامتی می باشد.

پرس سینه نشسته
پرس سینه نشسته

شرکت پالس بزرگترین ارائه دهنده ی وسایل تفریحی و ورزشی می باشد که به بیش از ۳۰۰۰ باشگاه در ۳۰ کشور و در ۵ قاره خدمات رسانی می کند. پالس بیش از ۱۰۰ نیروی فروش بسیار قوی در ۴ کشور دارد که با ۲۰ زبان زنده دنیا به مردم خدمات می رسانند.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

گروه پالس در سال ۱۹۸۰ توسط کریس و دیو جانسون با طراحی و مهندسی حرفه ای تاسیس شد و امروزه در انگلستان توسط موسسان خود مدیریت می شود.

این شرکت با بیش از ۳۰ سال تجربه و تخصص در صنعت ورزش و با برنده شدن جوایز جشنواره های تجهیزات ورزشی، تضمین می کند که در بسیاری از بخش های بازار از جمله بخش ورزش انفرادی، مجتمع های آب های گرم، باشگاه ها، هتل ها، مدارس و دانشکده ها، بازارهای محلی در بهترین جایگاه قرار گرفته است.

دستگاه پشت بازو دیپ
دستگاه پشت بازو دیپ

در ایران نیز محصولات بدنسازی این شرکت مورد توجه باشگاه های درجه یک قرار گرفته و به نظر می رسد در هر استان یک تا سه باشگاه از این تجهیزات استفاده نموده اند.

دستگاه های سیم کش پالس طرحی شبیه به تکنو جیم دارند ولی در قاب و تاج و نیمکت های متصل به چهارچوب متفاوت می باشند از لحاظ روانی و مکانیک دارای حرکت بسیار روان و استاندارد می باشند ولی از لحاظ تنوع شکل در همان فرم قبلی خود مانده و یا حداقل مدل های جدید این شرکت به ایران وارد نشده است. به هرحال این برند را به جرات می توانیم یکی از بیست برند برتر جهان بنامیم.    

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی