برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت پاناتا Panatta Sport

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

 

 

 

 

 

فیتنس برای هر شخصی یک سبک زندگی واقعی است که انرژی جسمانی و تعادل روانی را باهم ترکیب می کند تا در هر رده ی سنی امنیت را به افراد بدهد و به داشتن زندگی و کار بهتر کمک می کند و یک رابطه بهتر با خودتان و دیگران بوجود می آورد.

پاناتا یک شرکت بازار محور است که در سال ۲۰۱۳ بر اساس اصول برتری کیفیت تاسیس شده است طراحی، تجربه، بیومکانیک، تکنولوژی و کیفیت بالا دی ان ای پاناتا می باشد.

سرشانه دستگاه
سرشانه دستگاه

شرکت Panatta طیف گسترده ای از محصولات بازار را برای بخش های مختلف، دوره های متفاوت و انواع تمرین ارائه می دهد.

این تجهیزات در ایتالیا طراحی، تولید و تست می شوند. محل تولید پاناتا منطقه ای به وسعت ۲۰۰۰۰ متر مربع را پوشش می دهد. فعالیت ها و رویدادهای روزانه ی این شرکت با ملی بودن، تولید ثروت، فرهنگ و سرگرمی درهم تنیده شده است. این چهار اصل ارزش قدرتمند پاناتا می باشد که در طول زمان رشد کرده و از طریق تحقیقات تخصصی و علمی پژوهشی همیشه محفوظ خواهد ماند.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

شرکت پاناتا کار طراحی و چیدمان باشگاه را نیز انجام می دهد. آنها این کار را با استفاده از تصویرسازی دو بعدی و سه بعدی برای باشگاه ها انجام می دهند.

پاناتا علاوه بر تولید دستگاه های هوازی، مکانیکی و وزنه آزاد، لوازم جانبی باشگاه مثل خرک هالتر و دمبل، استپ، دستکش های بدنسازی، کمد و آینه ها و حتی اسپری رنگ بدن نیز تولید می کند.

پرس سینه نشسته
پرس سینه نشسته

پاناتا همچنین دستگاه های بدنسازی و هوازی و سرگرمی برای کودکان با طراحی و رنگ های جالب کودکانه تولید می کند. در این راستا یک تیم مجرب از دکترها، تکنسین های ورزش، مربیان و روان شناسان تجربه خود را برای ساخت دستگاه های کودکان در اختیار شرکت پاناتا قرار داده اند.

خدمت دیگری که پاناتا به مشتریان خود عرضه می کند این است که تمام دستگاه های قدیمی پاناتا را از مشتریان می خرد و در عوض دستگاه های نو به آنها تحویل می دهد. حمل و انتقال دستگاه ها را نیز خود شرکت انجام می دهد.    

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی