برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت ام بی اچ MBH

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

 

 

 

 

 

 

 

آقای جاش الون در سال ۲۰۰۱ کار شرکت فیتنس MBH را با یک کارگاه کوچک شروع کرد و در حال حاضر به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین سازنده های چینی در تجهیزات فیتنس می باشد.

در حال حاضر پایه تولید آنها در یک منطقه به وسعت ۸۶۰۰۰ متر مربع می باشد که متناسب با تجهیزات مدرن می باشد و قادر به تولید ۵۰۰۰ واحد در ماه می باشد.

پشت بازو دیپ
پشت بازو دیپ

در حال حاضر MBH Fitness تبدیل به یک گروه صنعتی فیتنس بزرگ شده است که متشکل از تجارت شراکتی شرکت تجهیزات فیتنس Commercial Use با برند MBH Fitness و برند JW Sport، شرکت تجهیزات فیتنس Home Use و همچنین شرکت مدیریت سلامت می باشد.

 شرکت MBH گسترده ترین طیف محصولات از قبیل تردمیل، استپ، الپتیکال، دوچرخه اسپینینگ، دوچرخه ایستاده، دوچرخه نشسته، همچنین طیف وسیعی از دستگاه های مکانیکی با قیمت های مختلف را ارائه می دهد.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

دارای ISO 9001:2000 می باشد. دستگاه های ساخته شده در ۵ مرحله تست می شوند. تیم کاری این شرکت هر ساله مدل های جدیدی بالغ بر ۶۰ مدل به بازار ارائه می دهد.

تمامی لوازم این شرکت از عرضه کنندگان مطمئن خریداری می شوند. قطعات وارد شده از کشورهایی مثل آلمان، ژاپن و کره جنوبی خریداری می شوند. این شرکت در آزمایشگاه تست تنش، کیفیت تمامی قطعات یدکی وارد شده را مورد آزمایش قرار می دهد. MBH دارای یک طیف کامل از تجهیزات تولید از قبیل دستگاه برش لیزری، دستگاه جوش رباتی و انواع مختلف تجهیزات تولید CNC می باشد. در فرایند پردازش نهایی دستگاه ها از روش های استاندارد سازی بهره گرفته می شود.

جلو بازو نشسته
جلو بازو نشسته

MBH از چند تکنولوژی پیشرفته استفاده می کند از قبیل:

  • سیستم توسعه و تحقیق قدرتمند
  • سیستم طراحی خلاق و نوآورانه
  • سیستم خدمات فروش اثربخش
  • سیستم تست ارزیابی دقیق
  • سیستم تولید خودکار قدرتمند
  • و اولین سیستم تحقیق و توسعه صنعتی.    

 

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی