برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت هویست HOIST

امتیاز دهید
5/5 - (1 امتیاز)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرکز شرکت هویست فیتنس در سن دیگو قرار گرفته است. این شرکت محصولات خود را در سراسر جهان به فروش می رساند. قراردادهای تجاری هویست فیتنس شامل مراکز ورزشی حرفه ای، هتل ها، دانشگاه ها، بیمارستان ها و در باشگاه های شرکت های دولتی و خصوصی می باشد.

اگر چه تجهیزات خانگی هویست به عنوان درجه یک ترین سیستم ها در نظر گرفته شده است اما در واقع هزینه ای که برای آن صرف می کنید کمتر از قیمت متوسط یک تردمیل است.

این شرکت در میان برندهای یکی از بهترین طراحی ها و مقرون به صرفه ترین محصولات در بازار تجهیزات باشگاهی می باشد.

سرشانه دستگاه
سرشانه دستگاه

هویست مدت ۳۰ سال است که به عنوان رهبران خلاق در زمینه یکی از صنایع دستگاه های فیتنس و بدنسازی شناخته شده است. برای مثال اولین شرکتی بود که دستگاه های پرس عمودی را طراحی کرد که در حال حاضر معیار استاندارد در این صنعت می باشد.

خواه تازه کار باشید خواه یک حرفه ای با سابقه ده ساله در باشگاه، هویست فیتنس برای هر سایزی، هر سطحی و هر تمرینی یک طیف کامل از محصولات باشگاهی برای شما دارد.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

وبسایت رسمی این شرکت تجهیزات فیتنس خود را به دو دسته تقسیم بندی کرده است:

  • تجهیزات خانگی
  • تجهیزات باشگاهی

در دسته بندی تجهیزات خانگی ۸ خط تولید دستگاه موجود می باشد و در دسته ی تجهیزات باشگاهی ۷ خط تولید قرار دارد که در این میان سری KL به منظور تشویق نوجوانان برای داشتن تناسب اندام در اوایل سنین جوانی برای نوجوانان ساخته شده است.

تمامی محصولات با استاندرادهای ایمنی ASTM بین المللی و همچنین رهنمودهای استاندراد مرکز پزشکی فیتنس و سلامتی آمریکا همراه می باشد. همچنین DVD دستورالعمل و راهنمای کاربران برای خرید تجهیزات در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

دستگاه شکم
دستگاه شکم

تمام محصولات و تجهیزات شرکت هویست دارای گارانتی دوام در طول عمر دستگاه و کیفیت بالای محصولات می باشد.

دستگاه های بدنسازی هویست (های تک) در ایران از سال ۲۰۱۴ وارد شد و طراحی منحصر به فرد آن مورد توجه همه باشگاه داران قرار گرفت ولی نمونه آمریکایی هویست از توان خرید بسیاری از باشگاه داران بیشتر بوده و به همین دلیل از نمونه چینی آن استفاده نمودند که آن هم تقریبا هزینه زیادی می طلبد.

با توجه به تکنیک ساخت پر زحمت وسایل بدنسازی هویست شرکت های زیادی در ایران از تولید کپی آن شانه خالی نمودند ولی به تازگی شرکت بادی فول طرح ایرانی آن که بسیار نزدیک به اصل این محصولات می باشد برای فروش با قیمت بسیار مناسب آماده نموده است.

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی