برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت بادی تن Body Tone

امتیاز دهید
1/5 - (1 امتیاز)

 

 

 

 

 

طراحی ساده و مدرن شرکت بادی تن و فعالیت بازاریابی گسترده ای که آنها در کل جهان آغاز نموده اند باعث شده خیلی سریع بتوانند به یک شرکت مطمئن و مدرن مطرح شوند.

 با سابقه ی بیش از ۲۰ سال در بازار فیتنس، بادی تن هم اکنون یک شرکت شناخته شده بین المللی می باشد که هر ساله این شبکه گسترده در توزیع محلی و بین المللی بیشتر رشد میکند.

ساق پا ایستاده
ساق پا ایستاده

در طراحی بادی تن محصولات آنها به صورت جهانی ساخته و توزیع می شوند. همه اینها حاصل کار تیمی، سرمایه بزرگ انسانی و چندین سال تجربه در ساخت محصولات است که موجب با دوام بودن، طراحی و کیفیت عالی آنها شده است. ساخت دستگاه ها در اسپانیا با تسهیلات گسترده و مهارت بالا انجام می شود و به طور دائم در حال تحول، نوآوری و بهبود است. شرکت بادی تن در مورد کوچکترین جزئیات، دقیق می باشد تا محصولات خود را مطابق نیازهای بازار ارائه دهد. نگاه این شرکت به آینده است بنابراین آنها تجهیزات را با آخرین فناوری آموزش مجازی برای ورزشکارانی که خواستار بادی تن می باشند معرفی می کند.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

دستگاه های بدنسازی Body Tone در سال ۲۰۱۶ برای اولین بار وارد ایران شد در حال حاضر می توانیم از این برند به عنوان یک برند آینده دار و جذاب نام ببریم که می تواند شانه به شانه برندهای خوب حرکت کند تا ببینیم تبلیغات دوام و استقبال باشگاه داران بدنسازی ایران از آن چگونه خواهد بود.

سرشانه دستگاه
سرشانه دستگاه

فرم متریال جدید در قاب ها و نوع رنگ آن همراه با قطعات ساده و شیک این برند در مدل اولی که وارد ایران کرده همراه با وزنه آزادها و مولتی جانگل چند کاره بادی تن یک نوآوری در رنگ آمیزی و طراحی محسوب می شود و این امتیاز بزرگی برای جذب نگاه مربیان و مدیران باشگاه های فیتنس ایران خواهد بود.

در صورتی که مدل های بعدی این شرکت و دوام دستگاه های امروز هم پاسخگوی بازار بدنسازی ایران باشد باشگاهای زیادی آرزو خواهند کرد که از دستگاه های بدنسازی بادی تن استفاده نمایند.    

معرفی دیگر کارخانه ها

2 پاسخ

  1. متاسفانه کاربرد هر وسیله و دستگاه مشخص نشده شاید مشتریان روی یک یا چند حرکت خاص نظر خرید داشته باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی