برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت بادی سولید body solid

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

 

 

 

شرکت body solid تولید کننده و توزیع کننده پیشرو تجهیزات فیتنس با کیفیت بالا برای بازارهای خانگی و باشگاهی می باشد.

با بیش از ۲۰ سال تجربه، بادی سولید یکی از گسترده ترین محصولات را در این صنعت ارائه می دهد. از جمله باشگاه های چند ایستگاهی، دستگاه های وزنه آزاد، خط تولید کامل محصولات هوازی، صفحات وزنه، کتل بل، دمبل و لوازم جانبی فیتنس.

سرشانه دستگاه
سرشانه دستگاه

در اصل بادی سولید در سال ۱۹۸۹ تاسیس شد و از یک محوطه ۱۰۰۰۰ متر مربع شروع کرد تا به یک شرکت تولید کننده ۲۰۰,۰۰۰ متر مربع در شیکاگو رشد کرد. این شرکت محصولات خود را در ایالت متحده آمریکا، کانادا و بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر دنیا می فروشد، در واقع این برند بدنسازی به خاطر تضمین و گارانتی محصولاتش شهرت یافته است.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

اکثر محصولات body solid تحت لیسانس iso-9000 با کیفیت و عملکرد بالا می باشد و با بهترین خدمات مشتری در بازار با کادر حرفه ای آموزش دیده برای ایجاد یک خرید لذت بخش پشتیبانی می شود.

دستگاه های بدنسازی body solid به عنوان سخت ترین و قابل اطمینان ترین محصولات در بازار تجاری تناسب اندام به رسمیت شناخته شده است. این شرکت گسترده ترین و بهترین انتخاب محصولات دارای امتیاز تجاری در صنعت فیتنس و بدنسازی را به مشتری ارائه می دهد.

جدا از داشتن متنوع ترین محصولات، چیزی که تجهیزات بادی سولید را از سایر شرکت ها متمایز می کند این است که این شرکت ارسال محصولات را بدون زمان انتظار و بدون سفارش ویژه برای مشتری می فرستد.

بادی سولید بجز تولید کل دستگاه های مکانیکی و هوازی، خط تولید کاملی از وزنه های آزاد، انواع نیمکت ها و همچنین میله ها، صفحات هالتر، خرک و لوازم جانبی باشگاه ها را تولید می کند.

جلو بازو لاری
جلو بازو لاری

در طول این ۲۵ سال تجربه، بادی سولید ماهیت بین المللی پیدا کرده و تمام محصولات خود را به گوشه گوشه کره زمین ارسال می کند. محصولات بادی سولید در بیش از ۱۳۰ کشور فروخته شده اند و امروزه این شرکت در هر قاره ای از جهان به جز قطب جنوب توزیع کننده دارد.

وسایل بدنسازی بادی سولید شاید به جرات بتوانیم بگوییم اولین وسایل شهرت یافته در ایران بوده و بعضی از شهرها مثل اصفهان اولین استفاده کننده وسایل خارجی از این برند بوده اند.

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی