برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت بی اچ فیتنس BH FITNESS

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

 

 

 

 

 

شرکت بین المللی bh fitness با سابقه ی بیش از ۱۰۰ سال در تولید دستگاه های باشگاهی می باشد. در سال ۱۹۰۹، شرکت بی اچ فیتنس تشکیل شد و به عنوان سازنده ی محصولات فولادی در اسپانیای شمالی شروع به کار کرد. نام BH برگرفته از بیستگ وی هرمانوس (BeisteguiHermanos) می باشد که شامل برادران اسپانیایی بیستگ وی می باشد. با شروع سال ۱۹۱۹ برادران بیستگ وی یعنی دومینگوی، جووان و کاسمی شروع به استفاده از تجربه ی خود در صنعت فولاد برای ساخت پدال های دوچرخه کردند و از آن به بعد تاریخی در سلامت و فیتنس برای خود رقم زدند.

جلو ران
جلو ران

امروزه گروه BH یک برند جهانی چند ملیتی می باشد که با مراکز و نمایندگی های فراوان در سراسر دنیا مشغول به کار می باشند. بخش  bh fitness در سال ۱۹۶۰ ساخته شد و تا کنون پاسخگوی درخواست مشتریان برای محصولات با کیفیت و صادر کردن آنها به سایر کشورها می باشد. یکی از کارخانه های BH در مکزیک در سال ۱۹۹۲ تاسیس شد. هم اکنون سه مرکز ساخت دیگر در مکزیک، پرتغال و اسپانیا با نمایندگی هایی در چین، فرانسه، آلمان، مکزیک، نیوزلند، پرتغال، تایوان، انگلیس و آمریکا برقرار می باشند.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

شرکت BH محصولات خود را به بیش از ۶۵ کشور در ۵ قاره ی دنیا صادر می کند و دارای ۱۱ برند جهانی نیز می باشد :

BH Fitness, BH HiPower, BH Proaction, Bladez Fitness, ION, Shiatsu, Viva Fit, Ulti-MATE Garage Pro, Ulti-MATE Garage, Ulti-MATE Storage and BH Bikes

شرکت BH FITNESS صاحب شش سازمان طراحی است که در فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، اسپانیا و آمریکا قرار گرفته اند. تمرکز این شرکت بیشتر روی کیفیت محصول و استفاده از تکنولوژی های بروز می باشد. این شرکت همراه با داشتن ISO 9001 دارای تضمین کیفیت و تیم تحقیق و توسعه نیز می باشد.

دستگاه های بدنسازی شرکت بی اچ BH شامل دستگاه های خانگی، باشگاهی، هوازی و لوازم جانبی باشگاه ها می باشد.

داخل و خارج ران
داخل و خارج ران

وسایل بدنسازی بی اچ در ایران یک برند کمیاب ولی محبوب است به شکلی که باشگاه هایی که از این وسایل استفاده می نمایند به هیچ قیمتی مایل به تعویض آنها نیستند و چه بسا دستگاه های دست دوم بی اچ به قیمت آکبند به فروش می روند. خرید دستگاه های بدنسازی بی اچ به صورت سفارشی امکان پذیر است.

دستگاه های اسمیت ماشین، مولتی هیپ، پشت ران نشسته و لت سیم کش بی اچ از جمله تولیدات مرغوب تر این کمپانی اسپانیایی می باشد.

معرفی برندهای دستگاه های بدنسازی BH FITNESS

سری TR

سری TR کارخانه BH
سری TR کارخانه bh fitness

دارای وسایل قدرتی با طراحی اصولی و دقت بالا که تمامی نیازهای ورزشکاران را برآورده کرده و حرکات طبیعی متناسب با حرکات استاندارد را برای تمرینات مختلف فراهم می کند.


سری PL کارخانه BH fitness: وزن آزاد

سریPLکارخانهBH
سریPLکارخانه  bh fitness

امکان تمرین تمام گروه های عضلانی را فراهم می کند. این دستگاه ها از کارآمدترین روش ها برای کارکردن روی عضلات استفاده می کنند.


سری MOVEMIA

سری MOVEMIA کارخانه BH
سری MOVEMIA کارخانه bh fitness 

دستگاه های ایده آل برای بهبود تدریجی هنگام انجام تمرینات کششی، قدرتی با طراحی فوق العاده سیستم متعادل سازی که انتظارات باتجربه ترین ورزشکاران و تازه واردان را برآورده می کند.     

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی