برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت یونیورسال نوتریشن

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

مارک یونیورسال نوتریشن از کهن ترین مارک های نامدار مکمل سازی میباشد که تا کنون همچنان جایگاه خود را پس از گذشت چند دهه به عنوان شرکتی کارا در تولید محصولات مکمل های غذایی حفظ کرده است. یونیور سال بیشتر محصولات خود را با بسته بندی و ترکیبات گوناگون از بقیه شرکت های تولید کننده مکمل، تولید و عرضه میکند.

سری مکمل های(انیمال) از تولیدات موفق این شرکت میباشند. محصولات انیمال برای هر سروینگ، شامل تعداد مشخصی قرص و کپسول در (پک) های نایلونی کوچک می باشند. این نوع بسته بندی مکمل باعث ترکیب آسان مکمل ها میشود که در شرایط معمول نمیتوان این مواد را در یک مکمل گرد آورد.

به عنوان مثال در مکمل انیمال تست که یکی ازبرترین پروهورمون ها میباشد، از ماده قدرتمند آراشیدونیک اسید هم استفاده شده که این ماده به صورت مایع بوده و تنها در فرم کپسول های سافتژلی تولید میشود. این مکمل در کنار دیگر مکمل هایی که به صورت قرص و کپسول میباشند، با فرم سافت ژلی در یک پک کوچک قرار داده شده است. در واقع هدف شرکت یونیورسال Universal از تولید مکمل به صورت قرص با اشکال گوناگون، ایجاد دسترسی به چندین مکمل تنها در یک مکمل، بدون کاهش کیفیت در تولید مکمل ها میباشد.

محصولات یونیورسال Universal که به صورت (پک) بسته بندی شده اند:

انیمال پک: مکمل انیمال پک از سال ۱۹۸۳ توسط یونیور سال تولید میشود. ۳۰ سال تولید بدون تغییر در ترکیبات این ابر مولتی ویتامین، نشان از بی عیب و نقص بودن آن دارد. همچنین انیمال پک دارای نشان بهترین مولتی ویتامین سال از سایت بادی بیلدینگ را نیز در طی سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۱ به خود اختصاص داده است. این مولتی ویتامین علاوه بر تامین نیاز ویتامینی ورزشکاران، دارای مقدار قابل توجهی، آنتی اکسیدان، گیاهان محافظت کننده کبد، آمینو اسید های ضروری و آنزیم های هضم میباشد.

انیمال پک برای عملکرد بهینه با مکمل های آغوز IGF پروتوژن، الکترولیت ها، ال لیپوتروپیک و ال آرژنین غنی شده است. در هر پک انیمال پک بیش از ۵۵ ماده تشکیل دهنده کلیدی با مقدار مناسب برای حمایت از بدن در زمان های سخت میباشد. هر یک از ۱۱ قرص انیمال پک مهندسی شده است برای عملکرد مناسب بدن با در نظر گرفتن انیمال پک در رژیم غذایی، شکل گیری شکاف های تغذیه ای شما متوقف میشود. چرا باید از انیمال پک برای محافظت از بدن استفاده کرد؟ ورزش با شدت بالاتر، سریعتر و بزرگتر، باعث میشود شکاف های تغذیه ای در طول زمان در بدن ایجاد شود. هنگامی که این اتفاق برای بدن می افتد در نهایت روند رشد متوقف و یا معکوس میشود. مکمل انیمال پک را باید به عنوان پایه و ستون برنامه مکمل های غذایی در نظر گرفت. برای پیشرفت در تمرین با وزنه ابتدا باید خط دفاعی بدن را تقویت کرد و قطعا برای این کار انیمال پک کارآمد ترین مکمل میباشد. به یاد داشته باشید در حالی که بسیاری از مکمل ها آمده اند و رفته اند اما تعداد کمی از آنها توانسته اند جایگاه خود را حفظ کنند. انیمال پک در حدود ۳ دهه از جایگاه خود به عنوان کاملترین و برترین مکمل مولتی ویتامینی به اثبات رسانده است.

انیمال فلکس

انیمال فلکس فورمولی طراحی شده برای کمک به حمایت از سلامت رباط ها و مفاصل ورزشکاران میباشد. این مکمل محافظت کننده مفاصل و تاندون ها به طور خاص برای ورزشکاران قدرتی، مانند بدنسازان و وزنه برداران تولید شده است. هر بسته شامل مجموعه ای مختلف از مواد حمایت کننده از مفاصل، رباط ها و سلامت تاندون ها میباشد. انیمال فلکس کامل و بهتر از دیگر مکمل های مشابه خود میباشد تنها یک دوز در روز ضروری است. انیمال فلکس یکی از مولفه های کلیدی برای ثبات پیشرفت در بدنسازی میباشد. این مکمل نشان برترین مکمل مفاصل را از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ به خود اختصاص داده است.

انیمال پمپ

انیمال پمپ مجموعه ای از مواد افزایش دهنده انفجاری NO نیتریک اکسید، به همراه مجموعه ای از کراتین های ارتقاء یافته به همراه به همراه آنتی اکسیدان ها و همچنین حجیم کننده های سلول عضلانی میباشد.

انیمال کاتس (Animal Cuts)

انیمال کاتس شامل تنوع زیادی از محصولات کمک کننده به بهبود سوخت و ساز بدن میباشد .در چربی سوز ها این مرسوم نیست بر خلاف چربی سوز های دیگر انیمال کاتس بیشتر از تولید حرارت را به شما میدهد. انیمال کاتس فرمول کامل و جامع خرد کننده چربی هاست که از زوایای مختلف چربی ها را مورد هدف قرار میدهد. در هر پک انیمال کاتس، بیش از ۴۰ ماده فعال چربی سوز میباشد و هر روز به مدت ۲۱ روز متوالی ۸۵۰۰ میلی گرم از مواد چربی سوز را با مصرف انیمال کاتس میتوانید دریافت کنید که ۸ عملکرد مجزا را برای چربی سوزی در دستور کار خود دارند. فرمول جدید انیمال کات پیشرفته و تکامل یافته است. از جمله مواد تشکیل دهنده انیمال کات طراحی شده است برای تحریک متابولیسم و گرما زایی بدن، تمرکز در تمرینات، حفظ عضلات، بهبود عملکرد تیروئید و همچنین فراهم کردن انرژی مضاعف به همراه سرکوب اشتها میباشد. انیمال کات با بهبود عملکرد سیستم های چربی سوزی باعث سفت و سخت ترشدن فرم عضلات میشود. همچنین فرمول انیمال کاتس باعث تامین میل با کنترل اشتها برای کمک به اجرای صحیح رژیم غذایی میشود.

انیمال تست:

انیمال تست یونیور سال یکی از برترین مکمل های پروهورمونی میباشد که همزمان شرایط هورمونی بدن را از چند جهت به نفع عضله سازی تغییر میدهد.

افزایش ترشح تستوسترون، کاهش سطح استروژن در بدن، بالا بردن پاسخ آنابولیکی بدن به هورمون ها از نتایج مصرف پروهورمون انیمال تست میباشد. از شاخص ترین ترکیبات به کار رفته در مکمل انیمال تست، آراشیدونیک اسید، متوکسی ایزوفلاون، دی هیدروکسسی برگاموتین، بیوپرین و عصاره یوهیمب میباشند.

انیمال ام استک:

انیمال ام استک ترکیبی قدرتمند از مواد آنابولیک میباشد که توانایی بدن را برای افزایش سطح تستوسترون آزاد، احتباس نیتروژن در عضلات، افزایش سنتز پروتئین و همچنین توان ضد کاتابولیکی را افزایش میدهد. انیمال ام استک همچنین باعث افزایش سطح آنابولیکی انسولین به کمک آلفا لیپوئیک اسید و چند مکمل مشابه عملکرد آلفا لیپوئیک اسید میشود. از ترکیبات مهم در این محصول میتوان به متوکسی ایزوفلاون، بتا-اسدیسترون، فنوگریک، رودیولا روزیا و آلفا لیپوئیک اسید اشاره کرد.

دیگر شرکت ها

4 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید
    خواهش میکنم سوال ما جواب بدین
    ایا مکمل بدنسازی برای نوجوانان تولید شده است؟

    1. خیر مکملی مخصوص نوجوانان تا به حال تولید نشده مکمل اگر سالم باشد وپزشک تشخیص بدهد باید مصرف شود برای نوجوان مضر نیست فقط برای بدنسازی لازم نیست چون با تغذیه وتمرین بدن نوجوان توانایی رشد دارد

  2. سلام وقت بخیر لطفاً راهنمایی کنید جهت گرفتن نمایندگی انحصاری شرکتهای تولید کننده مکمل های ورزشی و غذایی خارجی در ایران با تشکر و سپاس اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی