برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت نوترکس Nutrex

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

بیستم جولای ۲۰۱۲ روز بزرگی برای شرکت نوترکس آمریکا بود چرا که دو رخداد را جشن گرفت: از یک‌سو دهمین سالگرد تأسیس Nutrex بود و از سوی دیگر شرکت با افتخار شاهد مراسم افتتاح اداره‌ی پیشرفته‌ی مرکزی Nutrex با وسعت ۸۰,۰۰۰ فوت مربع بود.

آنچه به‌عنوان یک هدف از ۱۰ سال پیش آغاز شده بود، امروز به نتایج چشمگیری رسیده است. تولید مکمل های بدن سازی و غذایی باکیفیت، Nutrex را به قدرتی بزرگ در صنعت مکمل‌های ورزشی غذایی تبدیل کرده است.

کمپانی نوتریکس آمریکا یکی از بهترین کمپانی های تولید مکمل های بدنسازی، محصولات عضله ساز، چربی سوزها و قرص های لاغری می باشد.

از جمله محصولات این شرکت می توان به:

  1. چربی سوز لیپو ۶ بلک (Lipo 6 Black)
  2. پروتئین ماسل اینفیوژن (Muscle Infuision)
  3. پودر کراتین درایو (Creatine Drive)
  4. آمینو درایو (Amino Drive)
  5. گلوتامین درایو (Glutamine Dirve)
  6. پمپاژخون هموریج (Hemo Rage)
  7. ال کارنیتین ۳۰۰۰ مایع (Liquid Carnitine 3000)
  8. و تست بوستر تی آپ (T-UP) اشاره کرد.

شایان ذکر می باشد که کمپانی Nutrex به عنوان اولین شرکت تولید کننده کپسول های مایع (۲ فاز) در صنعت تولید مکمل های بدنسازی و غذایی شناخنه می شود.

کراتین درایو نوترکس با فرمولاسیون ویژه خود از خالص ترین، بی خطر ترین و موثرترین کراتین های موجود در دنیای بدنسازی می باشد. این کراتین منوهیدرات تاثیر مستقیمی بر عضله سازی بدن می گذارد و فرد مصرف کننده با استفاده از این محصول حجم خشک با کیفیتی پیدا می کند. کراتین نوترکس به سرعت در عضله سازی و توان تمرینی ورزشکار تاثیر می گذارد و فرد مصرف کننده را به نتایج قابل ملاحظه ای می رساند.

 

دیگر شرکت ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی