برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت رونی کلمن Ronnie Coleman

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

(Ronnie Coleman) رونی کولمن قهرمان هشت دوره مسابقات مستر المپیا، گرداننده و مالک شرکت رونی کلمن Ronnie Coleman Signature Series می باشد. برند جهانی رونی کلمن به طور مستقل در سال ۲۰۱۲ تاسیس گردید و با توجه به کیفیت و تنوع محصولاتش توانست به سرعت جایگاه خود را در بین ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی در نقاط مختلف جهان به دست بیاورد و همواره در صدر پر فروش ترین برند های مکمل های بدنسازی در بازار جهانی باشد.

تیم رونی کلمن متشکل از کهنه سربازان رشته بدنسازی است که با دارا بودن تجربیات با ارزش در زمینه مکمل های ورزشی امکان آماده سازی و تولید بهترین مکمل های بدنسازی را با بالا ترین کیفیت برای شما فراهم آورده است.

قهرمان جاودانه بدنسازی جهان، رونی کلمن ضمن احساس تعهد بالا به تمامی طرفداران و هواداران خود همواره سعی دارد تا این احساس تعهد را در قالب تولید محصولاتی با بالاترین اثربخشی و استفاده از ترکیبات ثابت شده و بی خطر به مشتریان و خریداران این برند محبوب ثابت کند.

از محبوب ترین تولیدات برند رونی کلمن (Ronnie Coleman) میتوان به:

  1. پروتئین وی King Whey
  2. پروتئین وی پرو آنتینیوم Pro Antium Protein
  3. کربو پروتئین King Mass
  4. آمینو تن پودری Amino-Tone
  5. و پمپاژ خون قدرتمند Yeah Buddy اشاره کرد.

مکمل پروتئین کینگ وی رونی کلمن (RC) از پروتئین های پرطرفدار این روزها در میان بدنسازان می باشد، نقطه قوت کینگ وی ronnie coleman دارا بودن همزمان دو نوع پروتئین Concentrate و Isolate به طور همزمان می باشد.

 

دیگر شرکت ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی