برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت الیمپ Olimp

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

شرکت الیمپ Olimp Supplements در سال ۱۹۹۰ میلادی در کشور لهستان تاسیس شد. این شرکت با توجه به کیفیت محصولاتش، باسرعت قابل قبولی به یکی از شرکت های برتر بازارهای اروپا و سراسر جهان تبدیل شد. آنچه برای شرکت الیمپ Olimp از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشد زندگی بهتر، سالم تر و رضایت مشتریان میباشد و برای رسیدن به این مسئله برای تولیدات مکمل های غذایی ورزشی خود از بهترین مواد و جدیدترین روش های تولید استفاده میکند.

بیشتر از ۲۵ سال است که شرکت الیمپ مکمل های بدنسازی و غذایی خود را به نقاط مختلف جهان ارائه میدهد و همین موضوع این شرکت را از سایرین در بازار جهانی جدا کرده است. همچنین استانداردهای قابل قبولی در آزمایشگاه های شرکت الیمپ استفاده شده است و الیمپ کیفیت محصولات خود را ۱۰۰ % ضمانت میکند. ازجمله استاندارد های متمایزی که کمپانی الیمپ دارا میباشد، استاندارد GMP میباشد.

از اولین مراحل تولید تا بسته بندی و ارسال، مکمل های الیمپ توسط سیستم کنترل کیفیت شرکت بررسی میشود. شرکت الیمپ برای تولید محصولات خود از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده میکند به عنوان مثال روش علمی مگا کپسول (Mega Capsules) ،(Mega caps) برای اولین بار توسط این شرکت استفاده شد تا به این وسیله بتواند دوز های بالا از مواد مختلف را به شکل کپسول در بیاورد و مصرف آن را برای ورزشکاران و بدنسازان راحت ترکند.

از محصولات معروف و محبوب شرکت الیمپ Olimp میتوان به:

  1. گین بولیک ۶۰۰۰ (Gain Bolic 6000)
  2. آنابولیک آمینو ۹۰۰۰ (Anabolic Amino 9000)
  3. چربی سوز ترمو اسپید (Thermo Speed Extreme)
  4. گلوتامین اکسپلود الیمپ (Glutamine Xplode)
  5. کراتین مگاکپ (Creatine Mega Caps 1250)
  6. پمپاژ خون آموک (Amok)
  7. و آرژیپاور مگاکپس (Argipower 1500 Mega Caps) اشاره کرد.

این شرکت سهم زیادی از بازار مکمل های غذایی جهان را به خود اختصاص داده به شکلی که میتوانیم از جمله برند های مکمل های غذایی نو ظهوری باشد که جزء برند های معتبر این بازار تا کنون میباشد.

از جمله در ایران نیز نمایندگی عمده و فعالی دارد که به سرعت نام و کیفیت این برند را مطرح نمودند، بدنسازان ایرانی بسیار از این برند راضی هستند هر چند قیمت های آن عموما بالاست.

 

دیگر شرکت ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی