برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت اینفینیتی INFINIT LABS

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

شرکت اینفینیتی INFINIT LABS در سال ۲۰۰۱ وارد صنعت تغذیه و ورزش شد اما چند سال بعد این شرکت تغذیه ورزشی فروخته شد و هنوز هم تا به امروز در ۷۰ کشور به طور موفق عمل می کند. پس از چهار سال دور بودن از این حرفه، صاحب شرکت متوجه شد که می تواند مکملی تولید کند که از مابقی شرکت ها متفاوت باشد. پس از روزها تحقیق و تلاش برای ساخت مواد اولیه سالم و مغذی، او محصولاتی تولید کرد که از نظر علمی و کیفیت تایید شده اند. این ترکیبات همراه با شور و اشتیاق برای ارائه یک محصول ایمن و قابل اعتماد دست به دست هم دادند تا شرکت INFINT LABS در سال ۲۰۰۹ خریداری و پایه گذاری شود.

در infinite labs هدف و وعده ی اصلی ما به مشتریان معرفی محصولات تغذیه ورزشی نوآورانه و فراتر از انتظار می باشد. infinite labs در حال تکامل بعنوان یکی از برندهای در حال رشد روز افزون و مبتنی بر تحقیق در صنعت ورزشی می باشد. با حضور در ۲۵ کشور در سراسر جهان دارای موقعیت جهانی می باشد و با راه اندازی بخش جدید اثربخشی بالا، infinite labs به طور ویژه به کار خود ادامه خواهد داد.

تمام محصولات infinite labs از نظر فرایند ساخت، خالص بودن، مقوی بودن و کیفیت مطلوب مکمل غذایی تضمین شده و گارانتی دار است.

یکی از بهترین فرمول های خواب آن در بازار Cyclo Rem می باشد.

آنها در نمایشگاه های مکمل حضور فعالی ندارند ولی محصولات خاص و جذابی به بازار عرضه میکنند مثل پروتئین وی، مولتی ویتامین بدنسازان، چربی سوز الکارنیتین، کراتین ا ت پ

همه محصولات این شرکت در آزمایشگاه های (سازمان غذا و داروی آمریکا) با کیفیت بالا و با بالاترین استاندارد تایید شده اند. همچنین محصولات این شرکت دارای تاییدیه می باشند. تیم تحقیقاتی شرکت اینفینیتی از برجسته ترین پزشکان و دانشمندان در زمینه بهداشت، ورزش و علوم تغذیه و علم تمرین تشکیل شده است.

 

دیگر شرکت ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی