برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

ایده های بازاریابی باشگاه

ایده های بازاریابی باشگاه که به شما کمک می کند مشتری های بیشتری جذب کنید

صنعت فیتنس بسیار رقابت انگیز است و برای حفظ وفاداری مشتری به چالش کشیده می شود. بسیاری از مشتری ها بعد از چند جلسه در باشگاه حضور آنها افت پیدا می کند و سایر مشتری ها نیز براحتی از باشگاهی به باشگاه دیگر می روند.

به منظور جذب مشتری بیشتر و برگشتن مشتری های قبلی، باید به آنها پیشنهاد منحصربفردی بدهید. باید آنها را با انگیزه و دنباله روی اهداف خود نگه دارید به طوری که برای جلسات بیشتر به سمت شما بر گردند. شما باید رابطه ی شخصی ایجاد کنید و مزایای بیشتری ارائه دهید که باعث شود باشگاه شما جذاب تر از رقابت با دیگر باشگاه ها به نظر آید. در اینجا چند ایده بازاریابی باشگاه برای شما در دست داریم.

پیشنهاد محرک های انگیزشی از طرف باشگاه

داشتن گروهی دیگر از افراد همفکر برای تمرین کردن کمک می کند کسانی که به باشگاه می آیند با انگیزه تر شوند. تعرفه تخفیف همیشه انگیزه خوبی برای جذب مردم می باشد. پیشنهاد نرخ تخفیف عضویت در باشگاه گروه های جدید مردم را برای بازدید از باشگاه جذب می کند.

انجام تبلیغات در رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی بهترین محل برای ارتباط با مشتری های جدید هستند و تبلیغات و رقابت ها برخی از محبوب ترین مطلب های روی سایت مثل فیس بوک و تویتر می باشند. انجام تبلیغ یا رقابت فصلی برای جذب مردم را در نظر داشته باشید. از هشتگ استفاده کنید و رویکردهای فیتنس را برای حداکثر تاثیر دنبال کنید. مدیریت رسانه ی اجتماعی خود را برای حداکثر بهره وری به عمل در آورید. برای مثال بپرسید ” هدف فیتنس شما برای امسال چیست؟ هرکسی که بهترین هدف را داشته باشد یک سال کلاس یوگا رایگان برنده می شود”. یا هرکسی که کلاس زومبا را شرکت کند ۲۰ درصد تخفیف میگیرد.

تمرینات جدید و مهیج خود را تبلیغ کنید

حواس خود را روی رویکردهای فیتنس جمع کنید و تمرینات جدید ارائه دهید که هنوز تازه و جدید باشند. بازار این تمرینات جدید برای مشتریان و افراد را از طریق رسانه های اجتماعی و خبرنامه های ایمیلی به طور خودکار بروزرسانی میکند و بسیاری از مشتری ها به باشگاه می آیند زیرا آنها به تمرینات جدید علاقمند هستند که در رسانه های اجتماعی یا تلویزیون در مورد آنها شنیده اند. تبلیغ این تمرینات جدید که در باشگاه شما موجود می باشند باعث جذب مشتری می شود.

با دیگر شغل ها کارهای تبلیغاتی انجام دهید

با شغل دیگر مربوط به باشگاه شراکت کنید تا عضویت در باشگاه جذاب تر شود. مثلا بگویید در عوض ثبت نام یک ماه کلاس یوگا بن خرید رایگان یک شلوارک یوگا از فروشگاه ورزشی محله به شما هدیه داده می شود. تبلیغات این چنینی کار شما را به انجمن های محلی می کشاند و به مردم انگیزه ی بیشتری می دهد از این پیشنهادات استفاده کنند.

یک پیام یاداوری خودکار به مشتری ارسال کنید

مشتری هایی که آخرین بار به باشگاه آمدند بعد از مدتی دیگر دنبال ورزش نمی روند. برای این دسته از مشتری ها یک پیام یادآوری مثل پیام تبریک تولد، پیام تبریک مناسبت خاص یا پیام اینکه قبلا بودن او در باشگاه موجب مسرت شما میشده برای آنها بفرستید تا نشان دهید وقتش است به باشگاه برگردند. یادآوری های پیامکی مشتری ها را وفادار و مشتاق تر نگه می دارد.

برنامه معرفی دوستان بگذارید

بهترین راه برای گسترش و تبلیغ باشگاه خود به مشتریان جدید از طریق حرف های دهان به دهان است. دوستانی که به عنوان مشتریان تازه وارد به باشگاه معرفی می شوند اگر یک محرک انگیزشی دریافت کنند احتمال تبدیل به مشتری دائمی شدن آنها زیاد است. محرک انگیزشی می تواند تخفیف در شهریه یا یک هفته ثبت نام رایگان باشد.

منبع : zenplanner.com

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

4 پاسخ

  1. خیلی عالی بود،مفید و کار امد،مخصوصا مقاله ای ک در مورد ایده های بازاریابی باشگاه گذاشتین،خیلی کمک میکنه برای جذب مشتری،بازم ممنونم،اگه ممکن بازم از این نوع مقاله برامون بزارین

  2. ایده های تبلیغاتی که شما در سایت قرار دادید واقعا عالی است.
    با استفاده از این ایده ها تونستم شاگردهای بیشتری رو جذب باشگاه کنم.
    ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی