برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

فهرست مطالب

خواص زرده تخم مرغ

تحقیقات در مورد فواید کل تخم مرغ و شبهات زیاد تر مورد زرده تخم مرغ بیان کرده اند.

تخم مرغ ها حاوی مقدار زیادی کلسترول رژیمی هستند که مطلب بسیار واضحی است. اما برای سطح بالای کلسترول آیا مضر است؟ تصور نمی شود که برای سلامتی افراد فعال، غیر چاق و غیر دیابتی مشکلی داشته باشد. بعضی از تحقیقات حتی نشان می دهند که ژنتیک بزرگترین تعیین کننده سطح کلسترول می باشد.

کلسترول به مقدار درست اهمیت دارد. برای ورزشکاران که به دنبال بهبود عملکرد بدن خود می باشند داشتن مصرف چربی متعادل اهمیت زیادی دارد زیرا کلسترول یک پیش ماده برای تستوسترون می باشد که همگی می دانیم تاثیر عمیقی بر تسهیل و پوشش حجم سازی دارد.علاوه بر منبع پروتئین، تخم مرغ ها حاوی مواد مغذی با ارزشی هستند.

مزایای تخم مرغ:

  • سفیده تخم مرغ

اساسا آب، پروتئین و یک جفت مواد مغذی در مقدار کم آن موجود است.

  • زرده تخم مرغ

سه برابر سفیده کالری، به یک اندازه پروتئین و مواد مغذی بسیاری دارد از جمله:

کولین: کولین یک ماده مغذی شبه ویتامین ضروری است که نقش مهمی در بدن بازی می کند؛ از قبیل محافظت از استوکولین، انتقال دهنده مواد مغذی می باشد. کولین همچنین نقش مهمی در متابولیسم چربی دارد و کمک می کند تولید انتقال دهنده ی مواد مغذی افزایش یابد. تخم مرغ یکی از بهترین منابع کولین می باشد.

ویتامین: این ویتامین محلول در چربی برای سلامتی و عضله سازی بسیار مفید است به همین دلیل کمبود آن می تواند پیامدهای جدی برای سلامتی بدن داشته باشد به خصوص در سیستم ایمنی بدن.

ویتامین های محلول در چربی اضافی: تخم مرغ منبع عالی از ویتامین ها A،E، K نیز می باشد که همگی آنها به چربی رژیمی مناسبی برای جذب خود نیاز دارند. بدون شک شنیده اید که مصرف مولتی ویتامین همراه با غذا روش موثری برای جذب بهینه آنها می باشد. زرده تخم مرغ به نوبه خود مثل مولتی ویتامین عمل می کند. اگر عضله سازی هدف شما می باشد، بدون شک زرده ی تخم مرغ راه حل آن است. کل تخم مرغ سرشار از لوسین می باشد که مشخصه آمینو اسید بسیار مطمئن می باشد و همچنین نسبت به مواد غذایی های دیگر مقرون به صرفه است.

منبع : ehplabs.com

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی

حداکثر 10 عکس مجاز می باشد