برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

فهرست مطالب

چگونه بروسلی به آن عضلات شکم شش تکه ی فوق العاده دست پیدا کرد؟

از تمام اعضای کار شده ی بروسلی، عضلات شکم او بیشتر چشمگیر بودند. بروس اعتقاد داشت عضلات شکم یکی از مهمترین عضلات گروهی برای یک بازیگر رزمی می باشد چون در واقع هر حرکت بازیگر به سطح کار شکم او بستگی دارد. شاید مهمتر از اینها آن باشد که عضلات شکم مثل یک پوسته می ماند که از دنده ها و ارگان های حیاتی بدن محافظت می کند.

لی بیشتر از یک معتصب فیتنس بود در واقع او تندرو بود. همیشه در جستجوی روش های جدید برای محدود کردن بدن خود بود. طبق بعضی از نوشته های اولیه تمرین بروس لی، برنامه تمرینی روزانه ی شکم او بدین شرح بود:

چرخش کمر:  چهار ست ۹۰ تکرار

دراز نشست چرخشی:  چهار ست ۲۰ تکرار

بالا و پایین آوردن پاها (زیرشکم): چهار ست ۲۰ تکرار

چرخش کمر به صورت نشسته: چهار ست ۵۰ تکرار

لگد قورباغه ای:  چهار ست ۵۰ تکرار

لی بعدها این تمرینات را با اضافه کردن تعداد دراز نشست ها، خم شدن، پهلو دمبل، فلگ، خم شدن به همراه چرخش کمر توسعه داد. تمرین فلگ یک حرکت سخت برای تمرین شکم اختراع شده توسط خود بروسلی بود. بدین صورت که روی یک میز دراز می کشید با دو دست گوشه های میز بالای سر خود را می گرفت و تمام بدن به جز شانه ها را بالا می برد. سپس حرکت بالا و پایین آوردن پا را انجام می داد. این حرکت به تعادل خوب بدن و قدرت بدنی بالایی نیاز دارد.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

5 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید
    من ۱۶ سالمه قدم ۱۸۰ میخواستم بدونم اگه تو این سن برم کشتی رو قدم تاثیر منفی نمیذاره؟

  2. سلام خسته نباشید
    پسری ۱۴ ساله هستم و قدم ۱۶۰ و وزنم ۷۰ کیلو
    شکم و پهلو و سینه هام یکم جلو اومد البته با ۳ ماه تمرین کاراته ۵ کیلو کم کردم ولی تو زمان مدرسه ها که ورزشو ول کردم دوباره اضافه شد با اینکه من شب ها هیچی نمیخورم و روزها ۵۰۰ قدم راه میرم و قبل ناهار ۲ لیوان اب میخوارم
    و همراه ناهارم سالاد میخورم و صبحانمو هم کامل میخورم باز هم نزنم کم نشده
    البته اضافه هم نشده ثابت مونده
    چیکار کنم کم بشه ?
    لطفا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درج آگهی بدنسازی

حداکثر 10 عکس مجاز می باشد