فهرست مطالب

چگونه بروسلی به آن عضلات شکم شش تکه ی فوق العاده دست پیدا کرد؟

از تمام اعضای کار شده ی بروسلی، عضلات شکم او بیشتر چشمگیر بودند. بروس اعتقاد داشت عضلات شکم یکی از مهمترین عضلات گروهی برای یک بازیگر رزمی می باشد چون در واقع هر حرکت بازیگر به سطح کار شکم او بستگی دارد. شاید مهمتر از اینها آن باشد که عضلات شکم مثل یک پوسته می ماند که از دنده ها و ارگان های حیاتی بدن محافظت می کند.

لی بیشتر از یک معتصب فیتنس بود در واقع او تندرو بود. همیشه در جستجوی روش های جدید برای محدود کردن بدن خود بود. طبق بعضی از نوشته های اولیه تمرین بروس لی، برنامه تمرینی روزانه ی شکم او بدین شرح بود:

چرخش کمر:  چهار ست ۹۰ تکرار

دراز نشست چرخشی:  چهار ست ۲۰ تکرار

بالا و پایین آوردن پاها (زیرشکم): چهار ست ۲۰ تکرار

چرخش کمر به صورت نشسته: چهار ست ۵۰ تکرار

لگد قورباغه ای:  چهار ست ۵۰ تکرار

لی بعدها این تمرینات را با اضافه کردن تعداد دراز نشست ها، خم شدن، پهلو دمبل، فلگ، خم شدن به همراه چرخش کمر توسعه داد. تمرین فلگ یک حرکت سخت برای تمرین شکم اختراع شده توسط خود بروسلی بود. بدین صورت که روی یک میز دراز می کشید با دو دست گوشه های میز بالای سر خود را می گرفت و تمام بدن به جز شانه ها را بالا می برد. سپس حرکت بالا و پایین آوردن پا را انجام می داد. این حرکت به تعادل خوب بدن و قدرت بدنی بالایی نیاز دارد.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه

5 دیدگاه در “بروسلی و عضلات شش تکه

ارسال دیدگاه