برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

فهرست مطالب

حلقه های آتشین

اگر فضای کوچک و زمان کمی در اختیار دارید، حلقه های آتشین (ژیمناستیک) یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید انجام دهید. این  حلقه های جادویی حرکات غیر قابل پیش بینی را برای شما به ارمغان می آورند. عضلات تثبیت کننده را وادار به فعالیت می کند. چادواتر بری مربی قدرت می گوید: بسیاری از حرکات می توانند فشار مضاعف به آرنج وارد کنند مگر اینکه مچ ها بتوانند به طور طبیعی حرکت کنند. پس حلقه بهترین گزینه است.

راهنمای تمرینات

تمرینات را طبق ست ها و تکرارهای خواسته شده انجام دهید. می توانید این برنامه را به عنوان یک برنامه تمرینی مستقل انجام دهید یا هر چند هفته یک بار بعد از تمرین روتین خود انجام دهید.

  • برپی با حلقه: ۵ ست ۵ تکرار ۶۰ ثانیه استراحت

 این تمرین یک حرکت تاثیرگذار برای گرم کردن محسوب می شود. به حالت شنا پایین بروید و سینه را به زمین نزدیک کنید. با یک جهش چمپاتمه بزنید، بپرید و حلقه ها را بگیرید و با استفاده از حرکت انفجاری بدن را بالا بکشید تا چانه همسطح دست ها شود.

  • بارفیکس: ۵ ست ۳ تکرار ۶۰ ثانیه استراحت

زمان یک حرکت قدرتی فرا رسیده، حلقه ها را با فاصله عرض شانه از هم بگیرید و بدن را بالا بکشید تا چانه در راستای حلقه قرار بگیرد. تاب خوردن پاها تا حدی مجاز است.

  • ۳) پا جمع چرخشی: ۳ ست ۳ تکرار هر طرف ۶۰ ثانیه استراحت

از حلقه ها آویزان شوید. کتف ها را رو به پایین بکشید. زانوها را بالا بیاورید و به طرفین بکشید. سعی کنید تاب خوردن بدن را به حداقل برسانید. پاها را به آرامی پایین بیاورید و حرکت را با پای مخالف تکرار کنید.

  • رساندن انگشتان به حلقه: ۵ ست ۵ تکرار ۶۰ ثانیه استراحت

از حلقه آویزان شوید و پاها را صاف به سمت حلقه بالا بیاورید. به آرامی به نقطه شروع برگردید.

  • بارفیکس معکوس: ۵ ست ۳ تکرار ۶۰ ثانیه استراحت

از حلقه آویزان شوید و به سمت عقب خم شوید به طوری که پشت تان موازی با زمین شود. حرکت بارفیکس را انجام دهید.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درج آگهی بدنسازی

حداکثر 10 عکس مجاز می باشد