فهرست مطالب

لاغرتر و متناسب تر بنظر برسیم

ما همگی می دانیم که داشتن هیکلی عالی ماه ها تمرین و آموزش می خواهد. اما اگر چندین ماه وقت نداشته باشید که لاغر شوید و بدنی متناسب داشته باشید باید چکار کرد؟ چه می شود اگر تنها به چند روز تمرین نیاز داشته باشید؟

چگونه غذا بخوریم تا لاغر شویم

باور کنید یا نه می توانید حس و ظاهر خود را طی دو یا سه روز تغییر دهید. پس اگر یک قرار ملاقات عاشقانه، یک جلسه مهم یا یک روز استثنایی در پیش دارید از این ترفندهای حیله گرانه برای لاغر نشان دادن، سفت شدن و حس بهتر داشتن در مورد ظاهرتان استفاده کنید.

ترفندهای رژیمی برای لاغرتر و متناسب تر شدن

دیوید ساندول می گوید: “برای تغیر ظاهر خود، باید روی ناحیه میانی بدنتان تمرکز کنید”. دیوید مدعی “معجزه گری برای عروس ها” است که با عروس ها، افراد مشهور و ملکه های زیبایی کار می کند تا بدن آنها را برای فرش قرمز آماده کند. اکثر مردم میخواهند کمرشان باریکتر بنظر بیاید که باعث بزرگتر نشان دادن قفسه سینه می شود. همه ی خانم ها این را می خواهند.

خوب چگونه میخواهید کمری باریک داشته باشید؟ دیوید پیشنهاد می دهد که بر روی انتخاب غذای خود دقت کنید. او می گوید وعده های غذایی کوچک با ۱۵۰ گرم پروتئین و مقدار زیادی سبزیجات مثل سبزیجات سالاد بخورید. او همچنین پیشنهاد می دهد که مصرف نمک خود را کم کنید و بعد از ساعت شش عصر دیگر غذا نخورید.

بسیاری از افراد مشهور نیز مصرف غذاهایی که باعث می شود نفخ کنند و چاق تر بنظر برسند را کم می کنند. مواد غذایی نفخ کننده مثل بروکلی، کلم، خیار و حتی فلفل ها ممکن است باعث شوند شکم شما باد کند. البته مواد غذایی می تواند بخش سالم رژیم منظم شما باشد اما زمانیکه که می خواهید چند روز لاغر بنظر برسید از مصرف آنها خودداری کنید.

هک کردن تمرینات

خوب کدام تمرینات نتیجه فوری می دهند؟ دارلا لیل می گوید: اگر می خواهید اندام خود را در ۲ – ۳ روز تغیر بدهید کاری را انجام دهید که قبلا نکرده اید. دارالا استاد و مربی تناسب اندام، یک فیتنس کار باتجربه در مسابقات و متخصص تغذیه ورزشی در About.com است. او می گوید که کلید فیتنس کوتاه مدت در برهم زدن (آشفتگی) عضلات است.

دارلا چهار روش را برای ترکیب حرکات برای داشتن بدنی بهتر پیشنهاد می دهد. یک یا دو مورد از این تمرینات را که در باشگاه انجام نمی دهید را انتخاب کنید.

  1. از طریق تمرین HIIT (هوازی با شدت بالا) محدودیت های کاردیو، چربی سوزی و عضله سازی خود را به طور موثر به اوج برسانید.
  2. وزن وزنه های خود را بیشتر کنید تا عضله بیشتری بسازید. از وزنه نترسید!
  3. تمرین وزنه را با تکرار بیشتر و وزنه های سبک تر کامل کنید. این روتین ها می تواند آستانه ی تناسب اندام شما را بالا ببرد و بیشتر از دیگران چربی بسوزانید.
  4. تمرین های سنگین و سخت را انجام دهید که شامل شنا به سبک نظامی، بارفیکس، اسکوات دیپ، درازنشست با یک دقیقه استراحت بین ست ها می باشد.

وقتی سخت ورزش می کنید، وقتی رژیم خود را تغییر می دهید یادتان باشد عادت ورزش روزانه ی خود را مثل قبل حفظ کنید. اضافه کردن یک تمرین نه تنها استرس را کم می کند بلکه متابولیسم بدن شما را برای سوزاندن کالری در طول روز بالا می برد.

اگر شما واقعا برای تغییر بدن خود در کمتر از ۳ روز جدی هستید باید چند تغییر به رژیم و برنامه ورزشی خود بدهید. مهمترین عادتی که باید تغییر کند آبرسانی است.

دارلا می گوید وقتی من بخواهم خود را لاغر نشان دهم، مصرف آب خود را با بالاترین حد یعنی یک گالن (تقریبا ۵ لیتر) در روز می رسانم. دیوید این حرف را تایید می کند و می گوید باید حداقل دو شب نیز خواب راحتی داشته باشید.

و در آخر باید منتظر بمانید. در این روز نتایج واقعی را خواهید دید اما این کلید اصلی تناسب اندام نیست. دارلا می گوید: ترکیب بازی فکری مثبت، درست غذا خوردن و ورزش می تواند بدن شما را در ۲ الی ۳ روز تغییر دهد و منجر به یک زندگی سالم شود.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه