فهرست مطالب

تمرین قهرمانان مستر المپیا

فیل هیث

برنده ی مستر المپیای ۲۰۱۵

” بدون گوش دادن به حرف های عاقلانه ی دیگران و بدون یک دانش آموز خوب بودن نمی توانستم چیزهایی که الان دارم را بدست آورم “.

تمرین قفسه سینه فیل هیث

تمرین

ستتکراراستراحت

پرس سینه نشسته چکشی

۴

۸ – ۱۰

۶۰ ثانیه
قفسه سینه خوابیده دمبل

۳

۸ – ۱۲

۶۰ ثانیه

پرس سینه افقی۴

۸ – ۱۲

۶۰ ثانیه

فلای سیم کش شیب دار۷۸ – ۱۰

۳۰-۴۰ ثانیه

فلکس لوئیس

قهرمان ۲۱۲ پوندی ۲۰۱۵

” اجازه نده کسی که خودش تسلیم رویاهایش شده در مورد رویاهای تو نظر دهد “.

تمرین شانه ی فلکس

تمرین

ستتکراراستراحت

نشر از جانب نشسته

۳

۱۴ – ۱۶

۶۰ ثانیه

سوپر ست: نشر از جلو نشسته

۳

۱۴ – ۱۶

۶۰ ثانیه

نشر از جانب ایستاده*۱۲۰

۶۰ ثانیه

نشر خم روی نیمکت

۲۱۴ – ۱۶

۶۰ ثانیه

نشر خم۲**۱۴

——

سرشانه دمبل نشسته

۳۱۴ – ۲۰

۶۰ ثانیه

* در حرکت آخر، تا جایی که ممکن است دمبل را در همان وضعیت نگه دارید. در آخرین حرکت استراحت نکنید و بازوهایتان را پایین نیاورید. وزنه ها را به اندازه یک قدم از بدنتان دور نگه دارید.

** یک ست را تا ۱۴ بار انجام دهید، سپس دمبل های سبک تر بردارید و فوراً بدون استراحت یک ست ۱۴ تایی دیگر انجام دهید.

جرمی بوندیا

قهرمان فیزیک ۲۰۱۵

” شناختن هرکسی که می خواهد عنوان مرا بگیرد به من انگیزه می دهد سخت تر کار می کنم “.

 

تمرینات ABS جرمی

تمرین

ستتکراراستراحت
کرانچ شکم۵۲۵

۲ دقیقه

زیر شکم (بالا وپایین بردن پاها)

۵۲۵۲ دقیقه
لمس انگشت پا۵۲۵

۲ دقیقه

کرانچ پهلوها یک طرفه

۵۲۵ تا برای هر طرف بدن۲ دقیقه
کرانچ دوچرخه۵۲۵

۲ دقیقه

راهنمایی : پنج دور انجام دهید و بین هر دور دو دقیقه استراحت کنید.

منبع : www.muscleandfitness.com

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه