۵ دلیل قانع کننده برای نوشیدن قهوه تلخ

۵ دلیل قانع کننده برای نوشیدن قهوه تلخ

نوشیدن قهوه تلخ این روزها خیلی از تحقیقات جدید به این نتیجه رسیده اند که بهتر است بدنسازان

نوشیدن قهوه تلخ

این روزها خیلی از تحقیقات جدید به این نتیجه رسیده اند که بهتر است بدنسازان نوشیدن قهوه تلخ را روزانهدر برنامه غذایی خود جای دهند. کسانی که به این موضوع واقف هستند باید خوشحال باشند که ازفواید آن استفاده می کنند.

جالب است بدانید اوایل سال ۲۰۱۵ میلادی در محافل ورزشی و پزشکیآمریکا بر این امر تاکید شده که هر بزرگسال برای داشتن سلامت بهینه می تواند روزانه بین ۳ تا ۵فنجان قهوه بنوشید.این خبر برای بدنسازان خبر خوبی است، بویژه آنهایی که به دنبال چربی سوزیهستند و در عین حال دوست دارند سطح انرژی بدن شان حفظ شود. در ادامه به ۵ روشی که قهوه تلخ می تواند به پیشرفت های شما در بدنسازی کمک کند اشاره می شود.

۱) مصرف قهوه قبل از تمرین موجب افزایش قدرت عضلات می شود. محققان بر این باورند که کافئین باعث سرکوبی درد مرتبط با تمرینات غیر هوازی می شود و کمک می کند تا از رکوردهای قبلی خود عبور کنید و فراتر بروید.

۲) قهوه به ریکاوری بعد از تمرینات شدید کمک میکند. آنتی اکسیدان موجود در آن کمک می کندتا با رادیکال های آزاد تولید شده طی تمرین مبارزه شود. قهوه قبل و بعد از تمرین به کاهش آسیب اکسیداتیو ناشی از مواد شیمیایی که طی تمرینات شدید در بدن تولید می شوند، کمک می کند.

۳) قهوه کم کالری است. هر فنجان آن حاوی ۲ کالری است و سرشار از موادی است که اهدافتمرینی شما را حمایت می کند.

۴) قهوه به کاهش ذخیره چربی کمک میکند. کافئین باعث تحریک سیستم اعصاب مرکزی و در واقعهوشیاری بیشتر می شود و از طرفی تسهیل کننده مصرف چربی ها جهت تامین سوخت بدن می باشد،بنابراین قهوه نه تنها به تامین سوخت جهت انجام فعالیت کمک میکند، بلکه همچنین چربی ها رامی سوزاند.

هر فنجان قهوه حاوی ۶۰ تا ۱۶۰ میلی گرم کافئین است. به این دلیل است که کافئین را در اکثر چربی سوزها و مکمل های ویژه قبل از تمرین پیدا می کنید.

۵) قهوه بهترین آنتی اکسیدان در رژیم غذایی آمریکایی است.با ذکر این ۵ دلیل قانع کننده بدنسازانی که عاشق قهوه هستند، می توانند بین ۶-۳،۳ میلی گرمکافئین به ازای کیلوگرم وزن بدن در روز استفاده کنند.

به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر پرورش اندام در رشد قدی
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۶۷دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۳۹دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۳۲دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۴۹۲دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۳۵۳دیدگاه
تغذیه قبل وبعد تمرین بدنسازی
قبل و بعد از تمرین بدنسازی چه ...
 
۳۴۹دیدگاه

ثبت دیدگاه