برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

فهرست مطالب

وقتی شما چندین بار در هفته ورزش می کنید تا وزن کم کنید و تناسب اندام داشته باشید مطمئناً یک برنامه ای می خواهید که حداکثر نتیجه را در حداقل زمان ممکن به شما بدهد. متخصصان ورزش بر روی این موضوع به سختی کار کرده اند و اکنون بعد از سالها تحقیق نشان داده اند که انجام  تمرینات ورزشی زیر به صورت صحیح، تمام چیزی است که شما برای لاغر شدن و سفت کردن بدن خود نیاز دارید.

  1. کاردیو

دانشکده ی پزشکی ورزشی آمریکا گزارش داده که می توانید تنها با اضافه کردن کمی پیچ و تاب به برنامه ی تمرینی خود، متابولیسم بدن خود را تا ۲۴ ساعت بعد از ورزش بالا ببرید . تمام کاری که باید انجام دهید افزودن چند حرکت کوتاه به تمرین کاردیو خود مثل پیاده روی روزانه ی خود است.

اگر جز کسانی هستید که روزی ۳۰ دقیقه پیاده روی می کنید، سعی کنید هر پنج دقیقه به مدت ۳۰ ثانیه در بین پیاده روی خود آهسته بدوید. به مرور، مدت زمان دویدن خود را یک دقیقه افزایش دهید و زمان پیاده روی خود را به ۴ دقیقه کاهش دهید. برای افزایش متابولیسم باید کاردیو شما نفس کشیدنتان را در حین پیاده روی و دویدن سخت کند.

  1. تمرینات قدرتی

انجام حرکات قدرتی زیر می تواند عضلات شما را قوی و چربی اضافه ی بدن تان را کم کند. این تمرینات را ۳ الی ۴ بار در هفته انجام دهید تا عضلات شما کالری اضافی بدن تان را قبل از اینکه به چربی تبدیل شود، بسوزاند و تناسب اندام پیدا کنید.

اسکوات با پرس بالای سرتمرینات ورزشی برای کاهش وزن

نشر خم تک دمبل یک پا بالا

تمرینات ورزشی برای کاهش وزن

استپ با دمبل بازو

تمرینات ورزشی برای کاهش وزن

پلانک دولفینی

تمرینات ورزشی برای کاهش وزن

لانج تعظیمی

تمرینات ورزشی برای کاهش وزن

سوپرمن

تمرینات ورزشی برای کاهش وزن

شنا سوئدی

تمرینات ورزشی برای کاهش وزن

دراز نشست یا حرکات شکم

تمرینات ورزشی برای کاهش وزن

دمبل بازو

تمرینات ورزشی برای کاهش وزن

اسکوات

تمرینات ورزشی برای کاهش وزن

دیپ معکوس

تمرینات ورزشی برای کاهش وزن

لانج

تمرینات ورزشی برای کاهش وزن

نشر خم دمبل (نیم خیز)

تمرینات ورزشی برای کاهش وزن

منابع : مجله اینترنتی prevention

و مجله اینترنتی health

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درج آگهی بدنسازی

حداکثر 10 عکس مجاز می باشد