چند نکته برای چربی سوزی

پیش به سوی ماهی چربی های امگا ۳ ضروری در روغن ماهی چربی سوزی با تمرین افزایش نیز

پیش به سوی ماهی
چربی های امگا ۳ ضروری در روغن ماهی چربی سوزی با تمرین افزایش نیز می یابد. این خاصیت در مکمل های حاوی چربی های امگا ۳ نیز موجود می باشد. برای حصول بهترین نتیجه ۱ تا ۲ گرم روغن ماهی را در صبحانه نهار و شام استفاده کنید.
خواص آووکادو
میوه آووکادو سرشار از چربی های غیر اشباع می باشد. این چربی های غیر اشباع معمولا به شکل چربی ذخیره نمی شوند. آووکادو شامل نوعی شکر (با نام علمیmannaoheptulose ) می باشد که ترشح انسولین را سرکوب می کند و جذب کلسیم را بالا می برد. پایین نگه داشتن سطح انسولین و رساندن مقادیر کافی کلسیم به بدن دو فاکتور لازم برای چربی سوزی می باشند . این میوه در استان مازندران ایران نیز کشت می شود البته در فروشگاه های زیادی نمی توان آنرا پیدا کرد.
مراقب شیرینی بیش از حد باشید
اگر چه نوشیدنی های که با مواد مصنوعی شیرین می شوند بدون کالری هستند، اما نوشیدنی ها می تواند مانع چربی سوزی شود. اینطور به نظر می رسد که این نوشیدنی ها توانایی مغز برای تنظیم مقدار کالری مورد نیاز را آشفته می کند و باعث میشود که فرد بیش از حد معمول احساس گرسنگی نماید و مجبور شود مواد غذایی بیشتری مصرف نماید.چربی سوزی
پیش به سوی سبزی بیشتر
در اکثر مطالعاتی که چربی سوزی چای سبز را بررسی نموده اند از عصاره چای سبز در پزوهش خود استفاده کرده اند . به علاوه این موضوع در یک پژوهش نیز مورد بررسی قرار گرفت و مشخص گردید که EGCG موجود در عصاره چای سبز بهتر از EGCG چای سز جذب می شود. سعی کنید به مقدار ۵۰۰mg از عصاره جای سبز را در صبح ها و بعد از طهر ها قبل از وعده های غذایی استفاده کنید.
آب، آب و آب
پژوهشگران آلمانی مشخص کرده اند که نوشیدن دو لیوان آب خنک می تواند به طور موقت نرخ متابولیک ( سوخت و ساز ) بدن را حدود ۳۰ درصد افزایش دهد. علت این موضوع شاید افزایش نوراپی نفرین (نوعی هورمون در بدن که باعث افزایش متابولیسم می شود) باشد.
کمی بسوزید
فلفل های تند حاوی ماده فعال کاپساسین می باشد، کاپساسین ماده ای است که مشخص شده است کالری سوزی را هنگام استراحت افزایش می دهد و باعث کاهش اشتها می شود. اثر این ماده هنگامی که با کافئین ترکیب می شود دو چندان می شود. در واقع گروهی از پژوهشگران مشخص کرده اند که ترکیب این دو نوع ماده چربی سوزی را حین ورزش افزایش می دهد. بنابراین اگر شما طاقت سوختن را ندارید می توانید از مکملی استفاده نمایید که حاوی ماده کاپسایسین (CAPSAICIN) باشد.
به چربی ها بگویید سویا نارا
پروتئین سویا چربی سوز می باشد. در پژوهش سال ۲۰۰۸ در دانشگاه آلاباما، پژوهشگران یافتند که افرادی که ۲۰gr نوشیدنی سویا به مدت سه ماه و هر روز نوشیده بودند، در چربی های دور شکمی خود کاهش قابل ملاحظه ای داشتند. علت این موضوع شاید توانایی سویا در کاهش اشتها باشد.

به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر پرورش اندام در رشد قدی
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۷۱دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۴۳دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۴۳دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۴۹۲دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۳۶۱دیدگاه
تغذیه قبل وبعد تمرین بدنسازی
قبل و بعد از تمرین بدنسازی چه ...
 
۳۵۱دیدگاه

ثبت دیدگاه

2 دیدگاه در مورد “چند نکته برای چربی سوزی

    1. مربی سایت: