برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

آموزش مدیران و مربیان بدنسازی

آموزش-مدیران-و-باشگاهداران

در ایران مکان و یا مرکزی وجود ندارد که مدیریت و باشگاه داری آموزش دهد و یا به صورت منظم و آکادمیک مربی بدنسازی کامل تربیت کند.

کسب اطلاعات و مهارت در این دو شغل بیشتر بصورت تجربی است. اداره ورزش و جوانان برای مدیریت باشگاه پس از دریافت مدارک مجوز صادر می کند و فدراسیون بدنسازی هم در یک آموزش یک هفته ای کارت مربیگری اعطا می کند که بعضاً این آموزش ها کافی نیست و نیاز مربی را رفع نمی کند.

این واقعیت که در ایران هیچ جایگاه دائم و فعالی برای آموزش مدیران و مربیان باشگاه های بدنسازی وجود ندارد در صورتی که این گروه سهم زیادی از سلامت جامعه را به دوش می کشد.

گسترش تعداد باشگاه ها، مربیان و افراد علاقمند به بدنسازی قابل مشاهده است ولی همیشه کمبود منبع جهت آموزش و بروز رسانی اطلاعات این دسته از اهالی ورزش بدنسازی محسوس بوده به گونه ای که شما هیچ اطلاعی در مورد آموزش مدیران باشگاه های بدنسازی و مربیان بدنسازی به زبان فارسی حتی در اینترنت نمی بینید.

 اکثر مطالب در مورد مکمل، دارو و مقالات تغذیه و تمرین می باشند و علومی از جمله بازاریابی بدنسازی، اصول مربیگری فیتنس، مربیگری پرورش اندام، آموزش مدیریت باشگاه بدنسازی، درآمد زایی باشگاه های بدنسازی، تبلیغات در بدنسازی، حفظ و نگهداری و وفادار نمودن ورزشکاران به باشگاه و اطلاعاتی از این دست در هیچ کلاس و کارگاهی دیده نشده و نمی شود.

معمولا برخی از مدیران باشگاه بدنسازی ایران و مربیان بدنسازی به دلیل عدم پشتیبانی اطلاعاتی و عدم آگاهی از اصول مربیگری بدنسازی و اصول مدیریت مجبور به تعطیلی باشگاه شده اند یا متضرر می شوند.

در کشور های اروپایی و آمریکا به غیر از فدراسیون های ورزشی و هیئت های مرسوم ورزشی هر ایالت و هر استان اتحادیه هایی به صورت گروهی و NGO برای هر رشته ورزشی فعال دارند و اعضای آن خدمات، امکانات، اطلاعات و فعالیت های خود را به اشتراک می گذارند و عموما مجلات صنفی منتشر می کنند و کلاس های آموزشی مشترک برگزار می نمایند.

خانه بدنسازی ایرانیان (بادی فول) برای اولین بار و به صورت مجازی این اطلاعات و خدمات روز دنیا را به همراه اطلاعات علمی و تجربیات داخلی در اختیار مدیران و مربیان بدنسازی ایران قرار دهیم و سطح کمی و کیفی این شغل را ارتقاء دهیم. در صورتی که شما نیز عضوی از این خانواده اید دعوت می کنیم با عضویت در قسمت وی ای پی همراه ما باشید.

 اصغر مرادی

درج آگهی بدنسازی